امام جمعه اردبیل گفت: ولایت فقیه رکن رکین حرکت جامعه به سمت سعادت و رستگاری واقعی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی دیروز در دیدار با جمعی از مسئولان و فرماندهان پایگاه‌های محلات در اردبیل اظهار داشت: فرهنگ غدیر فرهنگ ارزش‌ها و معنویت‌هاست چرا که در غدیر امت اسلامی اکمال دین و اتمام نعمت را شاهد بودند.

وی جایگاه بی‌نظیر ولایت در هدایت امت اسلامی را یادآور شد و تصریح کرد: ولایت رکن رکین حرکت جامعه به سمت سعادت و رستگاری واقعی است که در این باب همه وظیفه داریم تا نسل جوان و نوجوان خود را با فرهنگ غنی غدیر و اصل امامت و ولایت آشنا کنیم.

عاملی با بیان اینکه در غدیر و مبانی معنوی و ارزشی آن مفاهیمی فاخر نهفته است، خاطر نشان کرد: اگر جلوه‌های مختلفی از این فرهنگ بارور اسلام تبیین و تشریح شود جامعه ما سلامت حقیقی خود را پیدا می‌کند.

امام جمعه اردبیل در ادامه به رسالت و نقش مهم سپاه در عرصه‌های تربیتی و توسعه مبانی فرهنگی اشاره کرد و افزود: سپاه مظهر اشاعه مظاهر زیبای فرهنگی، معنوی و ارزشی در جامعه است که کوچکترین قصور و کوتاهی در این حوزه می‌تواند آسیب‌های بسیاری را به همراه داشته باشد.

وی همچنین ایجاد فضای سالم تربیتی را بسیار ضروری و حیاتی توصیف کرد و یادآور شد: ایجاد این فضای سالم تربیتی یکی از خطیرترین وظایف سپاه است و باید برای نسل آینده در سایه فراهم شدن این فضای تربیتی و آموزشی بصیرت و آگاهی حقیقی نیز منتقل شود./ب

برچسب ها: اردبیل ، سعادت ، و ، رستگاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.