معاون تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از شرکت 17 هزار دانش‌آموز در طرح آخرین منجی در راستای آشنایی با مهدویت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مهدی خادمی جمکرانی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای آشنا کردن دانش‌آموزان با مفهوم انتظار گفت: در این زمینه طرح آخرین منجی در مدارس قم اجرا شده و در سال تحصیلی جدید پیگیری می‌شود.

در این طرح دانش‌آموزان سال سوم راهنمایی استان شرکت داشتند و کتاب «8 قدم در کوچه باغ انتظار» توسط مربیان پرورشی به آنان آموزش داده شد. مربیانی که در این طرح شرکت داشته‌اند توسط مرکز تخصصی مهدویت آموزش دیده‌اند تا با روش‌های جذب مخاطب بتوانند نوجوانان را با معارف مهدویت آشنا کنند.

معاون تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به انتخاب شدن 313 دانش‌آموز در این رابطه افزود: این دانش‌آموزان که توانسته‌اند دوره را به خوبی پشت سر بگذارند در آینده نزدیک در مراسمی تجلیل خواهند شد و پس از آن به عنوان رابط مدارس خود را مرکز تخصصی مهدویت عمل خواهند کرد.

دوره‌های آموزشی برای این دانش‌آموزان به طور مستمر ادامه خواهد یافت و آنها هر روز بهتر با مسایل مرتبط با انتظار آشنا می‌شوند و این آشنایی را به همسالان خود در مدارس منتقل خواهند کرد.

جمکرانی می‌گوید این طرح می‌خواهد معارف انتظار را در میان نوجوانان گسترش دهد.

برچسب ها: قم ، شرکت ، طرح ، منجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.