عكس در كتاب «ما، در عكس زير باران گم شده بوديم» اثر فرياد شيري راوي بخشي از متن كتاب است.

فرياد شيري كارشناس ادبي و شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت: كتاب‌هاي زيادي به رشته تحرير در آوردم كه هنوز در دست ناشر و منتظر جواب آنان براي چاپ كتاب هستم.

وي افزود: گزيده شعري با عنوان «مردن به شرط فرشته را با نشر نيماژ قرارداد بسته‌ام اين كتاب گزيده‌اي از چهار مجموعه شعر قبلي‌ام در قالب شعر سپيد است.

شيري ادامه داد: حدود شش، هفت كتاب در دست ناشرهاي مختلف دارم اين كتاب‌ها درباره كودك و نوجوان به صورت‌هاي شعر و داستان نوشته شده سه مجموعه شعر و سه مجموعه داستان كودك و نوجوانم هنوز ناشرش مشخص نشده است.

اين كارشناس ادبي تصريح كرد: كتاب داستان همراه با عكس با عنوان «ما، در عكس زير باران گم شده بوديم» را قصد دارم تجديد چاپ كنم قبلا كتاب «ما، در عكس زير باران گم شده بوديم» توسط نشر نگيما چاپ شده بود و اكنون قصد تجديد چاپ آن را با ناشر ديگري دارم.

شيري با اشاره به اينكه كتاب «ما، در عكس زير باران گم شده بوديم» كتابي داستاني همراه با عكس است بيان كرد: راوي اين كتاب يك نوجوان است كه جنگ را با زبان خود بيان مي‌كند كتاب به دوران نوجواني مي‌پردازد و در آن كتاب به دوران نوجواني مي‌پردازد و در آن تلفيقي از عشق، مرگ و جنگ ديده مي‌شود.

اين كارشناس ادبي عنوان كرد: كتاب «ما، در عكس زير باران گم شده بوديم» همراه با 12 فرم عكس و مرتبط با متن است بخشي از روايت متن در عكس پيدا مي‌شود اين عكس‌ها با حالتي مفهومي مكمل متن كتاب هستند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نشر ، کتاب ، شیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار