دانش آموزان ورزشکار فارسی موفق به کسب 310 مدال در رقابت های کشوری شدند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان فارس گفت: پارسال پنج هزار دانش آموز استان در مسابقات کشوری حضور داشتند که در نهایت 310 مدال شامل 130 مدال در رده پسران و 180 در رده دختران کسب شده است.

عباس حاجی زاده افزود: تبیین اهمیت و جایگاه تربیت بدنی در گذشته مورد غفلت واقع شده بود و در این زمینه برای اولیا و معلمان تربیت بدنی برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه به طرح های ملی اجرا شده در آموزش و پرورش فارس اشاره و افزود: با حضور 51 هزار دانش آموز در طرح ژیمناستیک 80 درصد کل دانش آموزان فارس در این طرح ملی حضور پیدا کردند.

حاجی زاده بیان کرد: در سطح استان فارس 67 مدرسه تخصصی ورزش و 500 کانون ورزشی فعال هستند که 250 کانون به طور تخصصی در زمینه ژیمناستیک فعالیت می کنند.

وی گفت:برگزاری کلاس مربیگری زورخانه ای، استفاده از ضرب آهنگ ورزش زورخانه ای در صبحگاه مدارس و راه اندازی نخستین مدرسه ورزش پهلوانی کشور، برگزاری کارگاه حرکات اصلاحی در راستای اصلاح ساختار قامتی دانش آموزان و پیشگیری از ناهنجاری های حرکتی از جمله اقدامات انجام شده در راستای بهبود فعالیت های ورزشی دانش آموزان فارسی است./ب

برچسب ها: مدال ، ورزشکار ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.