تکلیف پوریا فیاضی، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ برتر مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شنیده می شود پوریا فیاضی بازیکن فصل گذشته تیم واليبال سایپا برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال به طور همزمان با 2 تیم شهرداری ارومیه و سایپا قراردارد همکاری بسته است و هیچ یک از این 2 باشگاه حاضر به قطع همکاری با وی نیستند.

منوچهر پورحسن، رئیس سازمان  لیگ فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پوریا فیاضی بازیکن تیم شهرداری ارومیه است و ما نام وی را در ليست بازیکنان این تیم ثبت کرده ايم.

وی گفت: سایپایی ها هم متقاضی جذب فیاضی هستند اما وی نمی تواند با آنها همکاری داشته باشد چون مسئولان تیم شهرداری ارومیه قراردادی را زودتر از تیم سایپا به ثبت رسانده است.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در ادامه گفت: پوریا فیاضی سرباز است و در اختیار ماست، ارومی ها پس از عقد قرارداد با وی استعلام گرفتند فدراسیون هم به آنها اجازه عقد قرارداد داد اگر فیاضی در همان زمان اعلام می کرد که می خواهد به سایپا برود ما هم مخالفت نمی کردیم.

پورحسن تصریح کرد: سربازها نمی توانند خودشان برای خود آزادانه تیم انتخاب کنند اگر فیاضی امسال در ارومیه بازی نکند نمی تواند در ترکیب تیم دیگر هم حضور داشته باشد و باید برود پادگان و خدمت نظام وظیفه اش را دنبال کند.

پايان متن/مح
برچسب ها: ارومیه ، فیاضی ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار