عضو کمیسیون عمران گفت: اقدامات تروریستی در بلاد اسلامی را محکوم می‌کنیم و هوشیاری بیشتر مسلمانان را در مقابل اقدامات مرموزانه و غیرانسانی صهیونیست‌ها در بیت‌المقدس خواستاریم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا پشنگ نماینده مردم خاش، نصرت‌آباد و میرجاوه در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در نطق میان‌دستور خود اظهار داشت: همگان بر این باوریم که ملتی که پشت سر رهبر فرزانه ایستاده تمام اقدامات خود را بر پایه نظر و دیدگاه مقام معظم رهبری و ولایت می‌داند و در جهان پایدار خواهد ماند.  
 
وی افزود: تمامی بحث‌ها در قامت کلام رهبر اندیشمند انقلاب بوده و لاغیر.  
 
عضو کمیسیون عمران گفت: اقدامات تروریستی در بلاد اسلامی را محکوم می‌کنیم و هوشیاری بیشتر مسلمانان را در مقابل اقدامات مرموزانه و غیرانسانی صهیونیست‌ها در بیت‌المقدس را خواستاریم.
 
پشنگ خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: از دکتر روحانی خواستارم  الزامات قانونی اساسی در رفع مسکن اقشار نیازمند و خلق حماسه اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با فقر و  بیکاری که آسایش و امنیت را از ملت ایران سلب کرده‌اند را در اولویت قرار دهد.
 
وی ادامه داد: مردم شجاع و انقلابی استان سیستان و بلوچستان به خصوص شهرهای خاش، میرجاوه و زاهدان به عنوان مرزبانان متعهد وظیفه صیانت از ایران اسلامی به عهد دارند که با رأی حداکثری 86 درصد به دولت تدبیر و امید حمایت خود را از برنامه‌ها و اهداف عالی رئیس جمهور نشان داده‌اند.  
 
پشنگ افزود: امیدواریم که با آسیب‌شناسی دولت‌های گذشته، شایسته‌سالاری و قانون‌گرایی دولت اعتدال و توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته و اتمام پروژه‌های ملی تعریف شده نیمه‌تمام در استان به اجرا رسد.  
 
عضو کمیسیون عمران تاکید کرد: با مدیریت ضعیف و ناکارآمد  و توجه به مناطق توسعه یافته شیرینی 24 خرداد سال 92 را به کام مردم این دیار تلخ نکنیم.  
 
وی بیان کرد: در یک ارزیابی و بسیاری از آمار و ارقام مشاهده می‌شود استانی که افتخار شاگرد اولی مشارکت مردمی را در انتخاب‌های مختلف دارد از لحاظ شاخص‌های توسعه پایین‌ترین شاخص را دارا بوده و این امر زنگ خطری است که مسئولیت مسئولان مجلسی و دولتی را دو چندان می‌‌کند.
 
پشنگ اضافه کرد: عمل نکردن به قانون اساسی در خصوص قومیت‌ها و مذاهب اسلامی، فرصت ندادن به نیروهای بومی از جمله مشکلاتی است که باید هر چه سریعتر برطرف شود.
 
عضو کمیسیون عمران، از وزیر نیرو به دلیل قول مساعدی که برای رسیدگی به مشکل آب شرب استان داده است، تشکر کرد و گفت: اگر از پتانسیل‌های سیستان و بلوچستان حمایت شود و دولت مرزنشینان را سهام‌دار کند بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.  
 
پشنگ در پایان خطاب به رئیس‌جمهور، رئیس قوه قضائیه و وزیر کشور خاطرنشان کرد: نزدیک دو سال است که در شهرستان‌های ایرانشهر، خاش، سراوان و میرجاوه قتل‌های زنجیره‌ای و قومی رونق گرفته است که متاسفانه مسئولان امنیتی در برخورد با آنها موفق عمل نکردند و این امر موجب نگرانی مردم شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پشنگ ، نماینده ، خاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار