فریبا کامران، مجید آقاکریمی و گیلدا حمیدی در کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران نمایشنامه خوانی می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران، نمایشنامه خوانی "گستره سکوت" نوشته و کارگردانی امین بهروزی در دومین دوره نشست نمایشنامه خوانی هفتگی کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.

نمایشنامه "گستره سکوت"، نوشته و کارگردانی امین بهروزی پنجشنبه و جمعه، 2 و 3 آبان ماه، ساعت 18 در تالار آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا نمایشنامه خوانی می شود. در این نمایشنامه خوانی فریبا کامران، مجید آقا کریمی، گیلدا حمیدی، فرهاد تفرشی و گلاره عباسی نقش خوانی می کنند. در این نمایشنامه خوانی هانیه کشمیری به عنوان دستیار کارگردان، مازیار مرتاضیه به عنوان صدابردار با همراهی ایمان بهروزی، سمیه تاجیک و علی دادرس و همکاری استودیو "تم"، ایمان بهروزی را یاری می دهند.

پیش از این نیز طی چهار هفته، نمایشنامه های "هندوانه" نوشته و اجرای رحیم نوروزی، "اعترافاتی درباره زنان" نوشته محمد امیریاراحمدی و کارگردانی فریدون محرابی، "نگاره ای به رنگ شبق" نوشته و کارگردانی سلما سلامتی و "فراتر از صداقت" نوشته ندا ثابتی و کارگردانی زری طالبی نمایشنامه خوانی شده بود و در هفته نخست آبان ماه جاری نمایشنامه "گستره سکوت" نوشته و کارگردانی امین بهروزی براساس آثار مارگریت دوراس اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشنامه خوانی می‌توانند نیم‌ساعت قبل از اجرا بلیت‌های خود را از گیشه‌ این تالار تهیه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شمار ه تلفن 88088301 تماس بگیرند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.