عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: ایجاد تشکیلات بزرگی همچون تقریب مذاهب در جهت وحدت و نزدیکی میان مسلمانان از سوی "مقام معظم رهبری" اقدامی بزرگ و پسندیده بود تا بتوانیم در این مسیر گام‌های اساسی برداریم.

"حجت‌الاسلام حسین قیومی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با تبریک عید سعید غدیرخم به مسلمانان درباره پذیرش عمومی این عید میان تمام مسلمین اظهار داشت: غدیرخم واقعه‌‌ای انکار ناپذیر میان تمامی گروه‌ها و حکومت‌های اسلامی است و کمتر کسی است که این واقعه را کتمان کرده باشد.
وی افزود: وجود برخی فرقه‌گرایی‌ها و اقدامات سیاسی از سوی برخی گروه‌ها و جریانات سیاسی موجب پدید آمدن تفرقه میان مسلمانان در پذیرش عید غدیر و مسائل مربوط به آن شده است.

حجت‌الاسلام قیومی اظهار داشت: اگر اراده عمومی از سوی حاکمان و علما وجود داشته باشد شاهد وحدت بیشتر میان مسلمانان خواهیم بود.

این فعال سیاسی ادامه داد: ایجاد تشکیلات بزرگی همچون تقریب مذاهب در جهت وحدت و نزدیکی میان مسلمانان از سوی "مقام معظم رهبری" اقدامی بزرگ و پسندیده بود تا بتوانیم در این مسیر گام‌های اساسی برداریم.

حجت‌الاسلام قیومی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در شرایط کنونی وضعیت به گونه‌ای است که در عمل اجازه تصمیم‌گیری را در مسائل مختلف به یکدیگر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار