"هیچکاک" فيلمي واقع گرايانه با شخصيتهاي واقعي

"هيچكاك" از قبیل فیلم های واقع نگارانه ای با موضوع شخصیت های واقعی سینما که انگلیسی ها ظاهرا سالی یک دانه اش را تولید می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛
 
مشخصات و ژانر: از قبیل فیلم های واقع نگارانه ای با موضوع شخصیت های واقعی سینما که انگلیسی ها ظاهرا سالی یک دانه اش را تولید می کنند.

فیلم برای کیست؟ برای علاقه مندان سینما و هیچکاک، جذاب تر است اما برای تماشاگر غیرحرفه ای هم به انازه کافی درام دارد که دیدنی باشد.

نقطه های قوت اصلی:واقعیت را خوب با درام تلفیق می کند. سوژه جذابی دارد. بعد از تماشای فیلم راضی هستید که به تصویر قانع کننده ای از فراز و فرودهای روحی یک هنرمند در دوران خلق یک اثر رسیده اند؛ آلفردهیچکاک هنگام ساختن روانی. انگیزه ها و عقده ها و آرزوها و الهام ها. نمونه پارسالی این قبیل فیلم ها، شب من با مریلین را هم دوست داشتم.  

نقطه های قوت اصلی:نمی شود آنتونی هاپکینز را در نقش آلفرد هیچکاک تجسم کرد لااقل برای ما یک عمر خالق بدنام و شمال از شمال غربی را در ذهن مان در حال کار تجسم کرده ایم نمی شود.   

فروش:6 میلیون دلار در آمریکا.

حرف تازه: برای من یک سال ها در این باره خوانده بودم، اطلاعات تازه ای درباره هیچکاک در زمان ساخت روانی به من نداد. نکته اش بیشتر روابط استاد بود با همسرش آلما که نمی دانم چه قدرش واقعی بود.  

چهره: همچنان آلفرد هیچکاک

ارزش تماشا:ارزش حداقل یک بار دیدن را دارد./ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار