کارگردان «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» اعلام آمادگی کرد که فیلمش را به عنوان نخستین متقاضی به دبیرخانه‌ی جشنواره فجر ارائه دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نقل از خبرگزاری اسنا، سید روح‌الله حجازی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» اظهار کرد: فکر می‌کنم این فیلم با حضور در جشنواره فیلم فجر راه خود را برای دیده شدن توسط اصحاب رسانه، منتقدان و همچنین استقبال مردم در اکران باز می‌کند. 

وی ادامه داد: من «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» را برای مردم ساخته‌ام و دوست دارم بهترین شرایط برای دیده شدن آن فراهم شود. به همین دلیل هم فکر می‌کنم حضور در جشنواره فجر قبل از اکران عمومی فیلم می‌تواند در جلب نظر مخاطب موثر باشد. 

حجازی در پایان خاطرنشان کرد: آماده‌ایم به عنوان نخستین متقاضی، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» را به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارائه دهیم. 

به گزارش ایسنا، سال گذشته پس از آنکه فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» با نظر مسئولان وقت جشنواره فجر نتوانست به این فستیوال راه پیدا کند، مهدی عظیمی میرآبادی (معاون وقت امور فعالیت‌های سازمان سینمایی) به ایسنا گفت: « قصد داریم فیلم روح‌الله حجازی را به دلیل شرایطی که برایش پیش آمد و امکان نمایش در جشنواره فیلم فجر پیدا نکرد، در اکران اول یا دوم عید به نمایش بگذاریم.» 

این سخنان عظیمی میرآبادی در حالی مطرح شده بود که «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» نه‌تنها به اکران عید نوروز نرسید، بلکه در اکران دوم عید (اردیبهشت‌ماه) هم روی پرده نرفت!
انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار