رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: ما به تمام تیم های لیگ برتر ابلاغیه ای در خصوص جزئیات مسائل مطرح شده در مورد نشست های خبری قبل و بعد از بازی اعلام کردیم.

مهدي تاج رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر این اساس بخشنامه اي را برای نشست های خبری قبل و بعد از بازی تیم های لیگ برتر صادر کردیم.

تاج در ادامه بیان کرد: سرمربیان لیگ برتر در نشست های خبری فقط به مسائل فنی بپردازند و از پرداختن به مسائل غیر فنی خودداری کنند.

 وی اظهار داشت: سرمربیان از هر گونه مصاحبه که منجر به افشاگری اتهام زنی و تشویش افکار عمومی شود و مسائلی که دارای بار حقوقی است پرهیز کنند.

 رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: کادر فنی تیم های لیگ برتر اگر اسنادی دارند به کمیته انضباطی ارائه دهند در صورت رعایت نکردن  مسائل مطرح شده در نشست های خبری جریمه می شوند.

وی بیان کرد: مربیان تیم های لیگ برتر نباید به افراد غایب اتهام بزنند و مطالبی را عنوان کنند که باعث تشویش افکار عمومی شوند.

تاج تصریح کرد: اصحاب رسانه هم از طرح سوالاتی که منجر به اتهام زنی به دیگران است خودداری کنند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: این سه بخش ابلاغ شده به تیم های لیگ برتر لازم الاجرا است و از مدیران خواستیم که این موارد را به کادر فنی خود گوشزد کنند و ترتیب اثر بدهند.

تاج در خصوص ارزیابی اش از بازدید ناظران AFC از ورزشگاه های تیم های لیگ برتر گفت: ارزیابی ما از بازدید ناطران AFC مثبت است و مشکلی در این ارتباط نداریم.

مهدی تاج در ادامه اظهار داشت: ما دوازده ورزشگاه درجه A داریم که کم نظیر هستند همچنین استادیوم های ما نور کامل و جایگاه VIP مناسبی ندارند و از نظر امکانات سخت افزاری مشکل ندارند.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: دعوت از چهار باشگاه لیگ برتری توسط AFC برای حضور در کلاس های آموزشی نشانه هایی از کسب 4 سهمیه آسیایی است.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است سه تیم اول تا سوم ما در لیگ دوازدهم و قهرمان جام حذفی در کلاس های آموزشی در مقر کنفدراسیون آسیا که روزهای 15 و 20 آذرماه 10 و 11 دسامبر است شرکت کنند.

وی بیان کرد: موضوع کسب سهمیه آسیا یک مسابقه و کنکور است ما الان نمی دانیم وضعیت قطر و عربستان به چه صورت است برخی از کشورها هم درخواست سهمیه کردند و به همان صورت هم سهمیه برخی از کشورها کم می شود تا به کشورهای تازه عضو سهمیه داده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما امیدواریم که چهار سهمیه آسیا را بدون کم و کاست دریافت کنیم.


پايان متن/آق
برچسب ها: رئیس ، سازمان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۴ آبان ۱۳۹۲
خود تاج مشكل دارد
آخرین اخبار