بينندگان اردو‌زبان شبكه سحر هر روز با برنامه "مطبوعات" ، خبرهاي روزنامه‌هاي ايران را پيگيري مي كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، اين برنامه به تهيه كنندگي هدايت الله طاهرزاده و زينت چناني افشار هر روز به جز جمعه‌ها ساعت 14:00 به وقت تهران به مدت 25 دقيقه به صورت زنده روي آنتن سيماي اردو مي‌رود.
 
طاهرزاده با اشاره به افزايش مدت زمان برنامه "مطبوعات" از 20 به 25 دقيقه گفت: اين برنامه از سه آيتم تشكيل شده است كه در بخش اول آن 2 روزنامه ايراني بررسي مي شود كه شامل تيترهاي خبري ، اخبار كوتاه و تحليل ها است . در آيتم ارتباط با دفاتر صدا و سيما در شبه قاره، ارتباط تصويري با دفاتر دهلي نو و اسلام آباد برقرار و طي آن تيترهاي خبري و مقالات يا تحليل هاي مهم سه روزنامه هندي و سه روزنامه پاكستاني بررسي مي‌شود . "كاريكاتور روز" آيتم ديگر برنامه روزانه "مطبوعات" است؛ در اين بخش سه كاريكاتور متناسب با موضوع مورد بررسي، به نمايش درمي‌آيد . قمر عباس و حسن عباس انتخاب مطالب، ترجمه و ويراستاري آن‌ها را بر عهده داشته و احمد عباس، سيد حسن زيدي، عظيم سبزواري، ناهيد انوري، شايسته دراني، قمر عباس و حسن عباس مجريان و گويندگان اين برنامه هستند.
 
از ديگر عوامل تهيه برنامه "مطبوعات" محسن محسني، شيرين بانو معراج، زهرا محمدزماني، مهسا عربي و زهرا فراهاني (دستيار زباندان) و اميرعلي زينلي و مهدي كاظميان (تهيه و هماهنگي پخش زنده از استوديوهاي دفاتر صداوسيما در دهلي نو و اسلام آباد) را مي‌توان نام برد.

انتهاي پيام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.