شته های رادیولوژی، مدارک پزشکی، فناوری اطلاعات سلامت و علوم آزمایشگاهی نیاز دارند که در مقاطع بالاتر یعنی کارشناسی ارشد ایجاد شوند، هم اکنون شرایط ایجاد مقاطع بالاتر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال محیا شدن است و وزارت بهداشت نیز باید خود را مکلف کند تا مقاطع بالای تحصیلی را تایید کند.

دکتر عباس عظیمی، رییس دانشکده پیراپزشکی  دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: رشته های رادیولوژی، مدارک پزشکی، فناوری اطلاعات سلامت و علوم آزمایشگاهی نیاز دارند که در مقاطع بالاتر یعنی کارشناسی ارشد ایجاد شوند، هم اکنون شرایط ایجاد مقاطع بالاتر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال محیا شدن است و وزارت بهداشت نیز باید خود را مکلف کند تا مقاطع بالای تحصیلی را تایید کند.

وی افزود: همچنین بر اساس رشته مدارک پزشکی و فناوری اطلاعات سلامت از نظر راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد کاملا آماده هست که مسولین شورای گسترش وزارت بهداشت راه اندازی این مقطع را تایی کنند.

عظیمی تصریح کرد: در سایر رشته های دیگر مقاطع تحصیلی بالاتر در دانشکده باید شکل بگیرد که این نیاز به همکاری گسترده مسولان دانشگاه و وزارت بهداشت دارد./ح


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار