یازدهمین نمایشگاه عطر سیب طی ارائه محصولات فرهنگی و اقلام مصرفی هیئات مذهبی گفت: امروز صبح با حضور شهردار تهران و جمعی از معاونین، شهرداری تهران در محل بوستان ولایت برگزار شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این مراسم با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه عطر سیب در آستانه ماه محرم و در جهت تامین اقلام فرهنگی و مصرفی هیئات، تکایا و مساجد شهر تهران یکی از تفاوت های برگزاری این نمایشگاه نسبت به سال گذشته ارائه بسته های فرهنگی است.

ایازی با یادآوری برگزاری این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 12 هزار متر مربع و 7000متر فضای نمایشگاهی اظهار داشت: حضور 12 اتحادیه در غالب 200غرفه مبنی بر ارائه خدمات 15 هزار هیئت مذهبی، از اهم ویژگیهای این نمایشگاه است ضمن اینکه سال گذشته با استقبال 13 هزار هیئت مذهبی در این زمینه روبرو بوده ایم.

وی با بیان همکاری سازمان میادین و میوه و تره بار در فروشگاههای شهروند در جهت تامین اقلام مورد نیاز ایام محرم تصریح کرد: این امر به معنای رفع تمامی نیازهای افراد در این مدت نبوده و شهروندان به واسطه برپایی این نمایشگاه قادر خواهند بود بخشی از نذورات خود را در جهت اهداء تکایای مذهبی  تامین نمایند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان تمرکز و محوریت بیشتر این نمایشگاه در بخش فرهنگی و اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این راستا خاطر نشان کرد: ایجاد تکایا و بر پایی مراسم تعزیه خوانی در جهت شرکت شهروندان در مراسم سوگواری همچون سنوات گذشته یکی از دیگر موارد در نظر گرفته شده در این نمایشگاه است که امیدواریم همچون سال گذشته با استقبال روبرو شود. /
برچسب ها: نمایشگاه ، تعزیه ، تکایا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار