عضو سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با توجه به فشردگی بازی ها تصمیم گرفت که به تیم ها اجازه جذب بازیکن در تعطیلات لیگ برتر را بدهد.

مصطفی شهبازی عضو سازمان لیگ برتر فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود:  بر اساس برنامه ریزی  سازمان لیگ  تیم های لیگ برتری می توانند از 18  آبان ماه تا 4  آذر ماه  بازیکنان داخلی و  خارجی شاغل در لیگ برتر  را جذب کنند.

شهبازی در ادامه اظهار داشت:  علاوه بر این  تیم های لیگ برتر بازیکنان خارجی که برای جذبشان از طریق TMC می توانند اقدام کنند را از تاریخ 16 دی تا 12 بهمن ماه می توانند به خدمت بگیرند.

 وی تصریح کرد: سازمان لیگ برتر زمان نقل وانتقالات بازیکنان را به صورتی تنظیم کرده که تیم های لیگ برتر از این امر متضرر نشوند.

 وی بیان کرد:  همچنین تیم های لیگ برتر می توانند  چهار بازیکن خارجی که صرفا یکی از آنها باید ‌آسیایی باشد  را به خدمت بگیرند.

 شهبازی در پایان خاطر نشان کرد:  به هر حال  بازیکنان خارجی با کیفیت از باشگاهشان  جدا  نمی شوند تا در لیگ ایران  بازی کنند اما ما برنامه ای تنظیم کردیم که اگر تیمی خواهان به خدمت گرفتن بازیکنان با کیفیت خارجی بود بتوانند جذب کنند./آق

برچسب ها: شهبازی ، مصطفی ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار