این روز ها که همه جا صحبت از رابطه با آمریکای جنایتکار است، انصار استکبار نیز دست در دست استکبار داده و دستان پلید خود را به خون جوانان پاک و انقلابی ایران سرفراز آلوده‌تر از دیروز می‌کنند‌.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ شهادت هنر مردان خدا و پلی برای رسیدن به همه لذات اخروی و قرار گرفتن در رکاب ائمه هدی علیهم السلام است‌.

مسلمان حقیقی و پیرو برحق معبود امروز با شنیدن خبر شهادت لاله های گلگون کفن این مرز و بوم در راه اعتلای کشور اسلامی و در راه صیانت از امنیت مردم ایران زمین دلی پر خون پیدا می کند . . . .

این روز ها که همه جا صحبت از رابطه با آمریکای جنایتکار و برپایی خیمه دسیسه انگلیس خبیث است، انصار استکبار نیز دست در دست استکبار داده و دستان پلید خود را به خون جوانان پاک و انقلابی ایران سرفراز آلوده‌تر از دیروز می‌کنند‌.

هنوز چند روزی از شهادت پاسداران غیور کردستان در منطقه ساوان نمی‌گذرد و شهادت این شاهدان راستین مرزهای شرف و غیرت در هیاهوی رابطه با آمریکا و در جنجالی که توهین به ساحت امام خمینی(ره) از سوی عده ای از نزدیکان به امام راه انداخت گم شد . . .

خبر این گونه بود: پنج نفر از پاسداران سپاه بانه ظهر روز پنجشنبه ۱۸ مهر ماه سال جاری در درگیری با چته‌های ضدانقلاب در منطقه ساوان این شهرستان به شهادت رسیدند.

و داغ لاله های کردستان  هنوز برتارک جانمان به سوز و گدازی جگرسوز مشغول بود که بار سنگین دیگری هیمنه قلب هایمان را فرو ریخت و آن خبر شهادت بزرگ مردان حافظ مرز های شرقی کشور بود . . .

اما ای کاش فرصت پرسیدن یک سوال را به آنها می دادند و ای کاش می دانستند که آیا آنها و خانواده آنها نیز قرار است مورد الطاف خانم اشراقی قرار بگیرند ؟

۲۶ مهر ماه یاد آور برگ دیگری از جنایت فرزندان یزید بن معاویه و خونخواران ظالم بود که طی آن سند شهادت شهید شوشتری و یاران شهیدش با خون مقدسشان امضاء شد و اما ما نیز بدنبال مهیا سازی یادواره شهدای اقتدار نظام در ملارد بودیم که خبر شهادت ۱۷ سیمرغ گلگون کفن را از رسانه ها دریافت کردیم .

مردم شهید پرور ایران اسلامی به گواهی تاریخ مستند خود همواره دستان پلید صهیونیسم جهانی و در ذیل آن آمریکا و روباه پیر انگلیس خبیث را پشت همه جنایات صورت گرفته علیه خود دیده اند و اگر امروز عده ای به گمان این که شاید بتوانند نان را ارزان کنند به فکر مذاکره بر سر خون شهدا افتاده اند حساب آنها با خدا و همین مردم شهید پرور خواهد بود .

و مگر کور بوده باشیم که ندیده باشیم، همسران شهدایی را که سال‌های عمر خود را با داغ همسران دلیرشان سپری کردند و جان و جوانی خود را به پای یادگاران شهدا گذاشتند.

آنجا که امام امت(ره) فرمود: ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، سر سروهای بلند شهدای ما بالاست که سرفرازانه و در عین اقتدار خود بدون توجه به همه لذات دنیوی و بی توجه به میز و مزایای دنیا جان خود را در عرصه دفاع از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم می کنند.

روباه پیر نیز در این میان با حمایت‌های اطلاعاتی خود راه را برای متجاوزان به مرز پرگهر ایران باز نموده و از هرگونه تلاش در راه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور ما مضایقه نمی‌کند به برپایی لانه‌ای سیار می‌اندیشد که بتواند حضور خود را در کشور شهدا تثبیت کند‌.

اما همه دلدادگان رابطه با استعمار و استکبار بدانند‌:

هنوز عرصه این جاده  مرد می‌طلبد             و خاک دشت جنون اهل درد می طلبد

به صبح روشن فردا طلیعه از خون است        به اهل خاک بگو جنس شیعه از خون است

منبع: پايگاه خبري ارزشي‌ها

برچسب ها: سراوان ، شهادت ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۳۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۲
تاآخرین قطره خونمان آماده دفاع از سرزمینمان هستیم.
آخرین اخبار