سازمان بسیج مستضعفین در خصوص انعکاس مناسب رسانه‌ها از نمایش بازسازی واقعه غدیر پیام تقدیری را صادر کرد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سازمان بسیج مستضعفین در خصوص انعکاس مناسب رسانه‌ها از نمایش بازسازی واقعه غدیر پیام تقدیری را به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که در خطبه شریف غدیر آمده است:

«سپس عهد و پیمان از ما گرفته شد از دل و جان و زبان و روح و دستان مان... هرگز پیمان مان را دگرگون نخواهیم کرد و خداوند از ما شکست عهد نبیند... و نیز فرمان ترا (ای پیامبر) به نزدیک و دور از فرزندان و خویشان خود خواهیم رساند و خداوند را بر آن گواه خواهیم گرفت... »

لذا بسیج در عمل به این خطبه آسمانی و وصیت پیامبر عظیم الشان اسلام؛ نمایش بازسازی واقعه تاریخی غدیر خم را با بهره گیری از ابزار ماندگار هنر در سرلوحه یکی از صدها فعالیت خویش قرار داده و به پشتوانه عظیم و میلیونی بسیجیان مخلص و عاشق ولایت، این نمایش را نیز همچون سایر اقدامات بسیجیان به احسن وجه در طول 4 سال گذشته انجام داد تا با بیان دقیق – متقن و جزیی آن  واقعه ی آسمانی، نسل ها را یکی پس از دیگری با «روز تکمیل دین و اتمام نعمت» آشنا سازد و به این بهانه، رشحه ای از تکلیف و رسالت خویش را در حقّ مقام اولوهی و آسمانی ولایت انجام دهد.

یقیناً این نمایش هنرمندانه که از سوی 36 هزار هنرور و هنرمند اجرا گردید، یک بال پرواز بوده که درطول سه سال قبل، کمتر قدرت و مجال پرواز یافته بود.

لیکن چهارمین سال این اقدام مخلصانه، بال دیگر خویش یعنی رسانه را نیز همراه نموده و به همت و مساعدت رسانه‌های دغدغه مند که دین داری و ولایت مداری را سیاست اصلی و حرفه ای خویش دانسته و مورد اقبال و اعتماد آحاد جامعه هستند، پرنده نمایش غدیر را در سال حماسه به اوج قلب های عاشقان ایران اسلامی به پرواز درآورد و قلوب منتظر و جان های مشتاق را از عشق به ولایت لبریز نمود.

لذا سازمان بسیج مستضعفین ضمن تقدیر از آحاد ملت در استقبال با شکوه و حضور توام با مشارکت های مادی و معنوی بویژه در 122 شهر محل اجرا و سپاس از بسیجیان خستگی ناپذیر در آماده سازی و اجرای هنرمندانه این نمایش؛ جای دارد به جهت حضور گسترده اهالی رسانه و انعکاس مناسب آن بویژه در رسانه ملی، مجاهدت و تلاش مدیران – سردبیران – خبرنگاران و گزارشگران – تصویربرداران و عکاسان و کلیه عوامل فنی و محتوایی رسانه ها را اعم از خبرگزاری ها و مطبوعات و پایگاه های خبری پاس داشته و از تلاش های رییس – معاونین و همکاران عزیز رسانه ای در سازمان صدا و سیما به طور ویژه تقدیر نماید.

رحمات واسعه الهی و توفیقات و خدمات ارزنده اهالی فرهیخته و انقلابی رسانه ها را در سایه سار لایتناهی ولایت از درگاه خداوند سبحان خواستاریم.

معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار