نایب رئیس مستعفی فدارسیون کشتی گفت:برای عدم همکاری با فدارسیون کشتی اصلاً بحث استعفا مطرح نیست چرا که باید به رسول خادم این حق را داد تا نفرات مورد نظر خود را انتخاب کند.

حسن رنگرز در خصوص مطرح شدن استعفایش از فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:رسول خادم به عنوان سرپرست فعلی فدارسیون کشتی این حق را دارد تا نفرات مورد نظرش را خودش انتخاب کند چرا که در شرایط کنونی وی پاسخگوی تمامی مسائل است.

وی ادامه داد:این که مطرح شده من استعفا دادم لفظ چندان جالبی نیست، به هر حال با توجه به تغییر وتحولات در رأس مدیریتی فدارسیون کشتی هر گونه جابجایی در بدنه فدارسیون طبیعی است.

دارنده مدال طلای جهان تاکید کرد:رسول خادم جزء بزرگان کشتی ایران و جهان است و مطمئن هستم با درایتی که او در زمینه مدیریت دارد هر کاری را که به سود ورزش اول کشورمان باشد انجام خواهد داد.

وی در خاتمه عنوان کرد:به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کشتی هر کجا ودر هر جایگاهی که باشم موفقیت و سربلندی این رشته آرزوی قلبی من است و انتظار دارم جامعه کشتی از دکتر رسول خادم حمایت کند و به او فرصت دهند تا بتواند با آرامش امور جاری  ورزش اول کشور را  پیگیری کند.

پايان متن/آق
برچسب ها: رنگرز ، خادم ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار