ناظر بين المللي سوارکاري گفت: سوارکاران ايراني پر دل و جرات هستند و از نظر شجاعت بي همتا هستند.

دلوت کورواغلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: من به عنوان ناظر و داور بين المللي از ترکيه به اين رقابتها آمده ام و در اين 3 روزي که در ايران بودم سوارکاران ايراني را دلير و شجاع ديدم و آنها در آينده حرفهاي زيادي براي گفتن خواهند داشت.

ناظر فدراسيون جهاني تصريح کرد: در اين چند روزي که مهمان شما بودم همه چيز خوب بود و با چراغي رئيس هيئت داوران نيز ملاقاتي داشتم و گفتگوهايي کرده ايم.

وي در ادامه گفت: سطح مسابقات خيلي بالا بود و خيلي عالي برگزار شد و از نظر امکانات همه چيز مهيا بود.

کورواغلي عنوان کرد: سوارکاران ايراني را در رقابتهاي باکو ديده ام و اکثر جوايز اين مسابقات را درو کرده اند و اين موضوع نشان مي دهد که چقدر پتانسيل و قابليت هاي آنها بالاست.

وي تاکيد کرد: نخستين بار است که به ايران مي آيم مردمان مهربان و دلسوزي دارد و اين کشور با ترکيه از نظر ريشه هاي فرهنگي خيلي به هم نزديک هستند و در اصل برادران ديني هم هستند.

ناظر بين المللي سوارکاري اضافه کرد: متاسفانه به دليل کمبود وقت فقط در تهران بودم و اميدوارم در سفرهاي بعدي از شهرهاي ديگر ايران ديدن کنم.

کورواغلي گفت: ايران کشوري زيبا و دوست داشتني است و طبيعت چهارفصلي دارد که ديدن آنها خالي از لطف نيست.

وي در پايان خاطرنشان کرد: براي کشور دوست و مهربان و برادر ايران در تمامي زمينه ها آرزوي موفقيت مي کنم و اميدوارم باز هم بتوانم به کشور شما سفر کنم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار