رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: به طور حتم تیم جدیدی به لیگ برتر امسال اضافه نمی شود.

محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: علیرغم آنکه فدراسیون تکواندو علاقمند است تا تیم های زیادی در مسابقات لیگ داشته باشد و بازیکنان بیشتری جذب شده و تکواندو کاران بیرون نماند، اما اضافه شدن تیم جدیدی در آستانه آغاز لیگ برتر کاملاً منتفی است.

رئيس سازمان ليگ فدراسيون تکواندو گفت: این شرایط مربوط به سازمان لیگ نیست چون مسابقات لیگ را تا 6 آبان به تعویق انداخته ایم و مرحله قرعه کشی هم انجام شده است و با توجه به طراحی سایت مسابقات نمی توانیم تیم جدیدی را اضافه کنیم.

وی در مورد درخواست تیم شهرداری ساری برای حضور در لیگ برتر تکواندو تصریح کرد: دو سال قبل هم تیم سایپا اصرار داشت پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام تیم ها در لیگ برتر وارد مسابقات شود اما امکان آن میسر نشد بنابراین تیم شهرداری ساری هم همین شرایط را دارد و حتی از طریق رئیس فدراسیون هم نمی تواند وارد مسابقات شود قطعاً در این مورد پولادگر مسئولان این تیم را توجیح خواهد کرد.

کرمي با بیان اینکه از لحاظ کمی تعداد تیم های لیگ برتری امسال بیشتر از سال گذشته شده گفت: امیدواریم از لحاظ کیفی هم سطح مسابقات لیگ برتر مطلوبتر از گذشته باشد با توجه به تجربه برگزاری مسابقات در اواسط هفته تصمیم گرفتیم این فصل نیز در روزهای ابتدایی هفته لیگ را برگزار کنیم تا پوشش تلویزیونی و خبری بهتری داشته باشیم.

پايان متن/مح
برچسب ها: لیگ برتر ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار