مراسم رونمایی از پورتال دانش ‌آموزی و سند راهبردی پدافند غیر عامل وزارت آموزش و پرورش و مراسم نمادین رزمایش سایبری با حضور رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در مدرسه علامه حلی تهران برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  دفاعي - امنیتی باشگاه خبرنگاران در دومین روز از  هفته پدافند غیر عامل، سردار "غلامرضا جلالی" رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در مدرسه علامه حلی تهران مربوط به استعدادهای درخشان حضور یافت.

بر اساس اين گزارش، طي مراسمی که به همین منظور با حضور  معاونان آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و دانش‌آموزان مدرسه علامه حلی در این مدرسه برگزار شد، سردار جلالی بر اهمیت حفاظت از سرمایه‌های انسانی در پدافند غیر عامل و فراهم کردن سازو کار آن توسط دولت تاکید کرد.
 
 همچنین در این مراسم رونمایی از پورتال دانش آموزی پدافند غیر عامل وزارت آموزش و پرورش و همچنین سند راهبردی پدافند غیر عامل این وزارتخانه و مراسم نمادین رزمایش سایبری برگزار شد. در این مراسم، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مقام شهیدان مدرسه علامه حلی ادای احترام کرد.
 
در پایان این مراسم همایش معلمان آموزگاران و معاونین وزارت آموزش و پرورش در شناخت توان سایبری دانش‌آموزان برگزار شد و حاضران با رزمایش سایبری دانش آموزان آشنا شدند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: مراسم ، رونمایی ، حلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار