اعتراض نمایندگان مجلس به کندی "سرعت اینترنت"

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:ما به عنوان نمایندگان مردم از مخابرات و وزارت ارتباطات نسبت به اینترنت و کندی سرعت آن گله مند هستیم.

محسن بیگلری ،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه نمیتوان گفت در حوزه مخابرات به لحاظ اعتباری مشکلی وجود دارد اظهار داشت:در خصوص سرعت اینترنت باید بهتر از آنچه که امروز شاهد آن هستیم عمل کرده و چنانچه مشکلاتی در این حوزه به لحاظ ارائه سرعت و کیفیت بهتر وجود دارد بهتر است به مردم گفته شود.

 وی با بیان اینکه هم اکنون در روستاها نیز مردم انتظار سرعت بالای دسترسی به اینترنت را دارند خاطرنشان کرد:در سایر فناوری ها رو به جلو حرکت کرده ایم و در بحث اینترنت و پهنای باند نیز باید مطابق اهداف برنامه حرکت کرده تا بتوانیم انتظارات مردم را پاسخگو باشیم.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتبارات لازم برای بالا بردن سرعت اینترنت هزینه میشود گفت:از لحاظ اعتباری در حوزه مخابرات مشکلی وجود ندارد و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم نسبت به کندی سرعت اینترنت معترض بوده و خواهان رفع این معضل هستیم.

 نماینده مردم سقز و بانه با اشاره به اینکه وقتی در تهران که پایتخت کشور است وضعیت سرعت اینترنت رضایت بخش نیست ؛اذعان داشت:در روستاها چگونه میتوان این مشکل را مرتفع  و انتظارات و مطالبات روستائیان را برآورده نمود./ح

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۱۹:۲۷ ۲۱ تير ۱۳۹۴
آقا من شهری میشناسم که اینترنت با ده دقیقه تاخیر موجود هست ،و استانی میشناسم که جایی تری جی سرعتش ۰٪است و سرعت تمام کشور واقعا ۹۹٪کم است
آخرین اخبار