پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فوتبال هنوز به صورت حرفه ای شکل نگرفته است و فقط اسم حرفه ای بودن دارد در صورتی که این طور نیست.

بهنام ابوالقاسم پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم ملی نوجوانان بازی خوبي ارائه دادند و همين که توانستند به مرحله دوم بروند، کار بزرگی انجام دادند و باید از آنها حمایت کرد.

پيشکسوت فوتبال کشورمان افزود: باید بازیکنانی که استعداد و توانایی فوتبال بازی کردن را دارند جمع کرده و از آنها در آینده استفاده کرد و اگر به آنها توجه شود باعث می شود کسانی که با رابطه و پول وارد فوتبال می شوند احساس خطر کنند.

وی در ادامه گفت: عملکرد فوتبال ما هنوز به شکل حرفه ای نيست و حتی فرهنگ ما نیز حرفه ای نشده است و فقط اسم حرفه ای بودن به خود گرفته است و همه اینها به دلیل این است که حاشیه زیاد شده و به مسائل منفی تیم توجه نمی شود تا از بين برود.

ابوالقاسم پور تصريح کرد: باید بازيکنان حرفه اي در رده های بالاتر جذب شوند و به حق خودشان برسند.

وی تصریح کرد: علی دوستي، سرمربی تیم ملی نوجوانان خیلی خوب کار می کند و هم از لحاظ فنی و هم فرهنگی بازیکنان را تربیت می کند و اگر همینجوری ادامه پیدا کند خوب است اما اگر نتوانند بازیکنان را از لحاظ فرهنگی آماده کنند بازیکنان شایسته ای به رده های بالاتر نخواهند رفت.

پيشکسوت فوتبال کشورمان در رابطه با تیم نیجریه گفت: این تیم همیشه خوب بازی کرده و از لحاظ قدرت بدنی از توان بالایی برخوردار است اما مربيان باید بازیکنان خودمان را از لحاظ روحی و روانی تقویت کنند و به آنها انگیزه بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان می توانند با نيروي جواني به خستگی خود غلبه کنند و به اعتقاد من با انگیزه و شادابی که دارند، حتما در بازی بعدی خود خوب ظاهر مي شوند.

پايان متن/مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار