رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: فضای مجلس در مورد سه وزیر پیشنهادی دولت مثبت است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  "کاظم جلالی" رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در حاشیه جلسه علنی امروز با حضور در جمع خبرنگاران فضای مجلس در مورد سه وزیر پیشنهادی را مثبت دانست و گفت: نمایندگان تلاش کردند تا سخنان موافق و مخالف خودشان را مطرح کنند.
 
وی افزود: البته ممکن است برخی افراد از قبل نسبت به این وزرای پیشنهادی شناخت داشته باشند و تصمیمشان را اتخاذ کنند ولی درکل فضای مجلس فضای مثبتی است. 

جلالی با اشاره به سوال نادران درباره مدرک تحصیلی صالحی امیری گفت: من نامه دانشگاه آزاد در دست صالحی امیری را دیدم که از سال 83 - 84 دکترا گرفته‌اند حالا باید دید مستندات نادران چیست.

وی همچنین در خصوص موضوع استاد تمام بودن فرجی دانا گفت: باید صبر کنیم و ببینیم که آقایان که شبهاتی درباره آنها مطرح است پاسخ بدهند، تا قبل از پاسخ به وزرای پیشنهادی پرداختن به این موضوعات قضاوت زودهنگام است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اظهار داشت: کسانی که موافق و مخالف بودند مطالب خود را گفتند.

نماینده شاهرود در خصوص پخش نشدن جلسه رأی اعتماد به صورت زنده از صدا سیما گفت: اطلاعات من در حد تذکر یکی از همکاران در پاسخ به رئیس مجلس است که رئیس مجلس گفتند ما هیچ توصیه ای به صدا و سیما برای پخش نشدن این موضوع نداشتیم بلکه صدا و سیما خودش بنای پخش گرفته و خودش هم تصمیم عدم پخش گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار