مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد کرج با بيان اينکه استکبارستيزي ريشه در مباني ديني ما دارد، گفت: لزوم تبيين اهمیت استکبار ستیزی براي دانشجويان مطلبي است که بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

"وحید شورابی" مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد کرج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه باید سوابق ضربه‌هایی که استکبار جهاني در گذشته و هم‌اکنون به ایران اسلامي زده است برای دانشجویان تبیین شود، اظهار داشت: بسیاری از دانشجویان از مباحث استکبار ستیزی، روابط با آمریکا و لزوم شعار "مرگ بر آمریکا" آگاهی مطلوبی ندارند.
 
وی افزود: اگر ریشه قرآنی و سیره ائمه اطهار را درباره استکبار ستیزی و لزوم شعار "مرگ بر آمریکا" برای دانشجویان تبیین شود، آنان به عنوان قشر جوان و جویای علم جامعه به راحتی واقعیات این موضوع را می‌پذیرند.
 
مسئول بسیج دانشجویي دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد کرج تصریح کرد: برخی افراد به اشتباه مبارزه با استکبار یا لزوم شعار "مرگ بر آمریکا" را مخالف مصالح سیاسی کشور مي‌دانند و بر این باورند که این اقدام می‌تواند بنا بر شرایط تغییر کند.
 
شورابی با بیان اینکه برخی معتقدند شعار "مرگ بر آمریکا" منسوخ شده و متعلق به دوران اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بوده، اظهار داشت: دانشجويان بايد در جريان اقدامات ايران در مذاکرات عراق، افغانستان و ... قرار گيرند تا بدانند آمريکايي‌ها هيچگاه در مذاکرات قابل اعتماد نبوده‌اند و در مذاکرات خود تنها به مصالح يکطرفه خود مي‌انديشند.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد کرج خاطرنشان کرد: تبيين اهمیت استکبار ستیزی براي دانشجويان مطلبي است که بايد مورد توجه جدي قرار گيرد چرا که استکبار ستيزي ريشه در مباني ديني ما دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار