مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: هتل‌هاي مرز تركيه و سوريه بيمارستان تروريست‌ها است ، محاکمه متهمان رسوایی شنود تلفنی در انگلیس،‌ شهادت یکی از نیروهای فلسطینی در جنوب غزه و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مسئولان پاسخ دندان‌شکني به جنايت سراوان بدهند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/5/1668880_462.jpg

 دبیر شورای تببین مواضع بسیج خراسان جنوبی ضمن محکومیت حادثه تروریستی سراوان گفت: از مسئولین امنیتی خواستاریم همچون گذشته پاسخ دندان‌شکنی به این جنایت‌ها دهند.

پيام هشدارآميز وزير خارجه آلمان به نتانياهو

وزير امورخارجه آلمان در پيامي هشدار آميز به نخست وزير رژيم صهيونيستي خواستار حضور اين رژيم در نشست شوراي حقوق بشر بين الملل در شهر ژنو شد.

تعداد پناهندگان سوري در لبنان از مرز 800 هزار نفر فراتر رفت

كميسارياي آوارگان سازمان ملل متحد در گزارش هفتگي خود از افزايش تعداد پناهندگان سوري در لبنان به بيش از 800 هزار نفر خبر داد.

"ظريف" بار ديگر در عرصه "ديپلماتيک حرفه‌اي" ظاهر شد/ وي معمار ابتکارعمل هسته‌اي ايران است
پايگاه اينترنتي هفته ‌نامه "تايم" روز يکشنبه با انتشار گزارشي به قلم "رابين رايت"-- يکي از اعضاي موسسه صلح آمريکا-- نوشت: "محمد جواد ظريف" بار ديگر در عرصه ديپلماتيک در ايران ظاهر شده است.

پنتاگون در تلاش برای تهیه نقشه دیجیتال جهان
روزنامه يو اس اي تودي نوشت: احتمالا عمليات نظامي در آينده با استفاده از نقشه هاي ديجيتالي که به طور مرتب به روز مي شوند، طراحي خواهند شد.

انفجار دو خودروي بمب گذاري شده در منطفه "النهروان" بغداد

شبكه الميادين از انفجار دو خودروي بمب گذاري شده در منطقه النهروان در شرق بغداد خبر داد.

هتل‌هاي مرز تركيه و سوريه بيمارستان تروريست‌ها است
 تولوهان تيکلي اوغلو خبرنگار شبکه سي‌ان‌ان ترک مدارک جديدي درباره دست داشتن ترکيه و عربستان سعودي در حمايت از گروه‌هاي ترويست مسلح در سوريه منتشر و عنوان كرد: هتل‌هايي كه عربستان در مرز با تركيه احداث كرده است به محلي براي معالجه تروريست‌ها تبديل شده است

دیدار معاون وزير امور خارجه روسيه با مفتی سوریه
 ميخائيل بوگدانف معاون وزير امور خارجه روسيه و فرستاده رئيس جمهور اين کشور به خاورميانه، در مسکو با شيخ احمد بدرالدين حسون مفتي سوريه ديدار کرد.

محاکمه متهمان رسوایی شنود تلفنی در انگلیس
 محاکمه هشت متهم ماجراي جنجالي و رسوايي آميز شنود تلفني بيش از 600 تن از مردم عادي و چهره هاي مشهور انگليس فردا دوشنبه در لندن آغاز مي شود.

شهادت یکی از نیروهای فلسطینی در جنوب غزه
شبکه العالم از شهادت یکی از نیروهای فلسطینی در جنوب غزه خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار