جديدترين بررسي ها در امريکا نشان مي دهد آمار خودکشي در ايالت کانزاس طي يک سال گذشته بيش از 30 درصد افزايش يافته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پايگاه وردسوشياليست ؛‌اداره بهداشت و محيط زيست کانزاس در جديدترين گزارش خود از افزايش قابل توجه آمار خودکشي در اين ايالت خبر داد. اين افزايش آمار خودکشي همزمان با کاهش قابل توجه بودجه خدمات درمان رواني صورت گرفته است.

در اين گزارش آمده است در سال 2012ميلادي 505 نفر از ساکنان کانزاس خودکشي کردند که اين آمار 31 و نيم درصد بيش از آمار 384 مورد خودکشي در  سال 2011 ميلادي است.آمارها نشان مي دهد 81 و هشت دهم درصد قربانيان خودکشي ، مرد بودند و بيشتر قربانيان در دو گروه سني 45 تا 64 ساله ( 110 مورد ) و 25 تا 43 ساله (87 مورد ) بودند. بالاترين آمار خودکشي در کانزاس ميان مردان سفيد پوست بوده است.سال گذشته تنها در محله جانسون در حومه کانزاس سيتي 92 مورد خودکشي گزارش شده است.

بررسي ها نشان مي دهد افزايش آمار خودکشي ها با کاهش قابل توجه بودجه خدمات بهداشت رواني همزمان بوده است. مارلين کوک مدير اجرايي يکي از موسسات ارائه خدمات بهداشتي و درماني در منطقه سدويک کانزاس در اين خصوص مي گويد از سال 2009 ميلادي تاکنون مراکز بهداشت درماني در اين منطقه ، 53 درصد بودجه خود را از دست داده اند. 

موسسه آني اي کِيسي در گزارشي اعلام کرد جديدترين بررسي ها نشان مي دهد آمار بالاي خودکشي در کانزاس مستقيما با بحران مالي کنوني امريکا مرتبط است. از سال 2002 تاکنون ، نرخ فقر در کانزاس چهار و دو دهم درصد افزايش يافته است. حدود 14 درصد جمعيت اين ايالت زير خط فقر زندگي مي کنند. اين در حالي است که شمار افراد فقير در اين ايالت حدود 80 هزار نفر از سال 2008 افزايش يافته است که از اين آمار 34 هزار نفر کودک هستند. 

مرکز کنترل و پيشگيري بيماريها در امريکا (CDC) اعلام کرد شمار مرگ و مير ناشي از خودکشي در سراسر امريکا بر  شمار تلفات  حوادث رانندگي در سال 2009 پيشي گرفته است و تنها در اين سال بيش از 38 هزار نفر خودکشي کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار