کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: نیجریه از لحاظ تاکتیکی به ما نمی رسد به همين دليل ما بايد تیم را از لحاظ روحی تقویت کنيم تا بر نیجریه غلبه کند.

محمدحسن انصاری فرد در خصوص رویارویی با تیم نیجریه به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشحالم چون تیم ملي نوجوان کشورمان توانست از بین تیم های صاحب نام از مرحله گروهی صعود کرده و به مرحله بالاتری برسد و این صعود افتخارآمیز را به همه تبريک مي گويم.

کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: تیم ملی نوجوانان ایران ثابت کرد، فوتبال ایران در آن سوی مرزها حرفي براي گفتن دارد و همه ایرانیان از اين بابت خوشحال و خرسند هستند.

انصاری فرد بازی های تیم ملی را آنالیز کرد و اظهار داشت: تیم ما با منطق و برنامه ریزی و اجرا دستور تاکتیکی مربیان و پیاده کردن آن روی زمین گام های خود را برای صعود مبتکرانه برداشت.

وي تصريح کرد: نیجریه تیم خطرناکی بوده این تیم از لحاظ قدرت بدنی در حد بسیار بالایی است اما ما نیز از لحاظ تاکتیکی از آنها سرتر هستیم.

کارشناس فوتبال راهکار پیروزی بر نیجریه را عدم درگیری فیزیکی با تیم نیجریه برشمرد و افزود: چون این تیم از لحاظ قدرت بدنی از ما برتر است باید از درگیری با آنها خودداري شود اما اگر توپ در همه نقاط زمین به گردش در آید قطعاً به گل دست خواهیم یافت و پیروز خواهیم شد و این را بدانید تیم باید از لحاظ روحی تقویت شود تا دستورات مربی را در زمین به طور جدی پیاده کند.

وی در خصوص مزیت های پیروزی بر نیجریه خاطرنشان کرد: پیروزی بر تیم ها باعث تقویت ارتباطات بین المللی در فوتبال خواهد شد چون بازی تدارکاتی آنچنانی نداریم و اگر این اتفاق نیافتد لطمه روحی فراوانی متوجه تیم خواهد شد.

انصاری فرد در پایان تأکید کرد: باید در کمترین زمان توپ را به دروازه نیجریه نزدیک کنیم و فرصت گلزنی به وجود بیاوریم و انرژی خود را صرف درگیری نکنیم تا از سد نیجریه با موفقیت عبور کنیم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار