دوره هاي آموزشي اداره کل حراست "جهاددانشگاهی" با موضوع امنيت سفرهاي خارجي، آشنایی با سامانه های نوین جاسوسی و تروریسم ويژه متصدیان مشاغل حساس، اعضاء هیأت علمی، مدیران و کارشناسان در جهاد دانشگاهي صنعتي شريف و دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، در ششمين دوره ي آموزشي كه با موضوع امنيت سفرهاي خارجي در جهاد دانشگاهي صنعتي برگزار شد، دکتر اردکانی مدير كل حراست جهاد دانشگاهي افزايش آگاهي متصديان مشاغل حساس، اعضاي هيات علمي، مديران و كارشناسان جهاد دانشگاهي را از مهمترين اهداف برگزاري اين دوره ها ذكر كرد و گفت: تبيين جايگاه اصلي حراست به عنوان آگاهي دهنده، شناسایی تهدیدها، آشنایی با آسیب ها از ديگر اهداف برگزاري این دوره هاي آموزشي است.

ارکانی ادامه داد: آگاهي از مسائل و رويدادها، شناسايي تهدیدها را تسهيل كرده و  تهدیدها را تبدیل به فرصت می كند.

وی برگزاري دوره هاي آموزشي را باتوجه به نتايج نظرسنجي هاي انجام شده از شركت كنندگان، مثبت ارزيابي كرد و افزود: در سال جاري 8 دوره آموزش ویژه مدیران و مشاغل حساس در نظر گرفته شده استکه تاكنون 3 دوره آن برگزار شده است.

مدير كل حراست جهاددانشگاهي در پایان گفت: نکته ظریف در آموزشهای حراستی، بایدها ونبایدهای حراستی است و این که حراست چه کارهايي را باید انجام دهد و چه کاری نباید انجام دهد. وظیفه حراست ارائه ي مشاوره خوب به مدیران و اطلاع رسانی و کمک به پرسنل اين نهاد می باشد.

انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار