شاگردان فرکی برای رویارویی نخستین دیدار در جام حذفی باید به مصاف فولاد یزد بروند و از این رو گزارش تهیه کردیم از خوزستان که در ذیل می خوانید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم فوتبال فولاد خوزستان در نخستين ديدار خود در رقابت هاي جام حذفي بايد به مصاف تيم فوتبال فولاد يزد برود.

**فولادی ها فردا در مهمانسرا

فولادی ها از فردا اردوی خود را پیش از بازی جام حذفی با فولاد یزد آغاز خواهند کرد. شاگردان فرکی برای اقامت در مهمانسرای خود باشگاه فولاد مستقر می شوند تا در  محل اقامتشان فیلم بازی های یزدی ها را تماشا و آنالیز کنند.

**لیست فرکی دو هفته دیگر به باشگاه می رسد

به احتمال فراوان لیست مازاد حسین فرکی پس از پایان بازی با گسترش فولاد تبریز اعلام خواهد شد و این لیست توسط وی به باشگاه ارسال خواهد شد تا مسئولان وقت برای عملی کردن درخواستهای سرمربی تیمشان داشته باشند و به سرنوشت فصل قبل دچار نشوند و فرصت کافی در اختیار داشته باشند.

**یزدی ها امشب به فجر می رسند

امشب اردوی حریف فولاد خوزستان در اهواز آغاز می شود و کاروان فولاد یزد در هتل فجر این شهر مستقر خواهند شد. البته فولادی ها هنوز در مورد محل تمرینشان درخواستی نکردند و معلوم نیست کجا تمرینات خود را انجام می دهند .

** دیروز تعطیل ، امروز تمرین

با دستور حسین فرکی تمرین دیروز فولاد تعطیل شد و از این رو قرار است بازیکنان فولاد ساعت 18 امروز تمرینات آماده سازی خود را پیش از بازی با فولاد آغز کنند .
فولادی ها امروز تمرین اصلی خود را در ورزشگاه اختصاصی انجام می دهند و فردا مجدداً ساعت 17 ریکاوری خواهند کرد .

** ترکیب فولاد فردا شب مشخص می شود

فردا شب حسین فرکی ترکیب تیمش را مشخص خواهد کرد.

این مربی قرار است جلسه ای با بازیکنان تیمش برگزار کند ونکات لازم را به آن ها گوشزد کند.

گفتنی است این دیدار ارزش بالایی برای سرمربی فولاد دارد و چون وی هم قصد دارد تیمش را در جام حذفی قهرمان کند و هم لیگ برتر.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار