عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است در جلسه روز سه شنبه اعضای هیأت مدیره، استعفای رویانیان را مورد بررسی قرار دهند.

محمد نامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: استعفای رویانیان نمایشی نبوده است، ما نامه کتبی استعفای رویانیان را 20 دقیقه به پایان جلسه دریافت کرده و به دلیل عدم حضور رویانیان بررسی آن را به جلسه بعدی موکول کردیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اختلافات بین مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره اظهار داشت: اختلافاتی بین مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره وجود ندارد فقط ما دیدگاه‌ها و نظرات متفاوت با یکدیگر داریم. به هر حال اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل نظراتشان را اعلام می‌کنند و بعد بهترین راهکار برای بهبود وضیعت باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌شود.

وی درباره استعفای رویانیان به کسر امتیاز از پرسپولیس اظهار داشت: برای اعتراض به کسر یک امتیاز راهکارهای بهتری به جز استعفا وجود دارد. ما اعضای هیئت مدیره معتقدیم که اعتراض به کسر امتیاز از طریق سیر قانونی باید دنبال شود.

نامي تصريح کرد: کمیته انضباطی بر اساس دلایل منطقی یک امتیاز از تیم‌ها کسر می‌کند و ما هم باید اعتراضمان منطقی و اصولی باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جلسه هیئت مدیره دو هفته یکبار تشکیل می‌شود و در آن جلسات شرایط تیم را مورد بررسی قرار می‌دهیم و راهکار مناسبی هم می‌اندیشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار