پس از تعطیلی ارکستر سمفونیک ، ملی و همچنین مناقشات مختلف بر سر برگزاری جشنواره موسیقی فجر و تخریب خانه استاد بنان حالا نوبت بی خانمانی مرکز موسیقی رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شنیده ها حکایت از آن دارد چند روزیست خبر از جابجایی ساختمان مرکز موسیقی و نقل مکان به ساختمان اداری تالار وحدت به گوش می رسد و کارکنان مرکز موسیقی در بلاتکلیفی به سر می برند.

این در حالی است که هنرمندان عرصه موسیقی کشور برای انجام امور اداری خود همواره با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند چه برسد که با این طراحی با مشکلات دیگری مواجه نشوند و همچنین فضای دفتر موسیقی که هر روزه محل حضور بیش از 200 گروه موسیقیایی می باشد در سال،فضایی برای برگزاری جشنواره های متعدد فجر ، نواحی ، جوان و .... نیز می باشد.

وضعیت نابسامان خانه نمایش 2 ، تغییر در ساختار ساختمان استیجاری هنر و رسانه که بنا بر اعلام موسسه توسعه هنرهای معاصر مبلغی حدود 150 میلیون تومان هزینه ساخت استودیو و امکانات تصویری آن شده است از جمله اتفاقاتی است که معاون هنری در مقابل آن سکوت کرده اند.

حال با توجه به اینکه جامعه هنری کشور منتظر شنیدن اتفاقات خوب و خوشایند از زبان معاون هنری ارشاد در حوزه برنامه ریزی  می باشند شاهد تغییرات در ساختمان ها و اتاق های مدیران هنری هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.