امام جمعه زرند گفت: روزنامه‌ بهار مقاله‌ای را به چاپ ‌رساند که نه اینکه اصل غدیر را زیر سئوال ‌برده است، بلکه کلمات نورانی حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه را متزلزل کرده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امروز در زرند با محکوم کردن مقاله اهانت‌آمیز به ساحت نورانی حضرت علی (ع) در روزنامه بهار اظهار داشت: شخصیت والا و برتر حضرت علی (ع) و اندیشه‌های بلند و سیره خدایی او را مسلمانان و بسیاری از اندیشمندان دیگر ادیان به اجمال می‌شناسند.

وی افزود: موید این حرف شرح ابن ابی‌الحدید بر نهج‌البلاغه و دوره کتب جرج جورداق دانشمند مسیحی لبنانی در مورد زندگانی حضرت علی (ع) است، اینکه امروزه با علمی ناقص و معرفتی ناچیز در مورد حضرتش قلم فرسایی می‌کنند، معلوم می‌شود، اول اینکه جایگاه حضرت علی (ع) را نمی‌شناسند و دوم اینکه کلمات نورانی که پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) در مورد حضرت علی (ع)  می‌فرمایند، حتی به سمع آنها نرسیده است.

امام جمعه زرند تصریح کرد: در روزهایی که به عنوان دهه امامت و ولایت مردم مشغول برگزاری جشن‌های این مناسبت هستند و در تعداد زیادی از شهرهای میهن اسلامی بازخوانی واقعه غدیر خم را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌اند، روزنامه‌ای که باید مروج مکتب غدیر خم باشد، مقاله‌ای را به چاپ می‌رساند که نه اینکه اصل غدیر را زیر سئوال می‌برد، بلکه کلمات نورانی حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه را متزلزل می‌گرداند.

کرمی‌پور عنوان کرد: گرچه مردم انتظاری بیشتر از این افراد ندارند، چون زمانی درصدد از بین بردن نظام علوی جمهوری اسلامی بودند که راهنمایی‌های مقام عظمای ولایت مردم را به صحنه آورد و آنها را رسوا کرد، اگر چه بازار تهمت و افترا به شیعه پایانی ندارد و حقایق را طی تاریخ عده‌ای نادیده گرفته‌اند.

وی ضمن محکوم کردن نویسندگان چنین مقاله‌ای بیان داشت: از قوه قضائیه و هیئت نظارت بر مطبوعات درخواست تعطیلی این روزنامه را داریم، زیرا نه‌تنها معذرت‌خواهی نکردند و سودی هم ندارد، بلکه توهینی دوباره را شاهد بودیم./ج1

برچسب ها: روزنامه ، نظام ، هیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.