عضو هيئت‌رئيسه کميسيون امنيت ملي مجلس از بازديد اعضاي اين کميسيون از مناطق مرزي استان سيستان و بلوچستان در جمعه اين هفته (10 آبان‌ماه) خبر داد.

"محمدحسن آصفري" نماينده مردم اراک و کميجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه کميسيون امنيت ملي مجلس فردا (سه‌شنبه،‌7 آبان)، حادثه تروريستي سراوان را بررسي خواهد کرد، گفت: با توجه به تاکيد رئيس مجلس بر پيگيري حادثه تروريستي سراوان، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فردا با حضور مسئولين نيروي انتظامي و وزارت کشور اين حادثه تروريستي را بررسي خواهد کرد.

وي در ادامه افزود: همچنين در راستاي بررسي اين حادثه، اعضاي کميسيون امنيت ملي جمعه هفته جاري (10 آبان‌ماه) از مناطق مرزي استان سيستان و بلوچستان بازديد خواهند کرد.

گفتنی است؛ روز جمعه، سوم آبان ماه نيروهاي مرزباني نيروي انتظامي در محدوده شهرستان سراوان سيستان و بلوچستان در حين گشت‌زني متوجه ورود عواملي از نيروهاي تروريستي و اشرار منطقه به مرزهاي کشور شده و با آن‌ها درگير مي‌شوند.

در اين درگيري تلفاتي متوجه گروه‌هاي تروريستي مي‌شود اما 14 نفر از نيروهاي مرزباني کشورمان نیز به شهادت مي‌رسند و 6 نفر هم مجروح مي‌شوند، اين درگيري همچنین منجر به گروگانگيري هم شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۲
چرا باید حتما یه اتفاق خاص بیفته تا مدیران ارشد و کلان مملکتمون به فکر چرائی و چاره جوئی بیفتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار