معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت:مشعل نمادین المپیک که ازدیروز حمل آن در مازندران آغاز شده است امروز از آمل ادامه حرکت خود را آغاز می‌کند.

جمشیدپناه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود:ششمین دوره حمل مشعل المپیک که با شعار صلح و همبستگی حرکت خود را در مازندران آغاز کرده است صبح فردا به آمل می‌رسد.

جمشیدپناه با تاکید اینکه این مشعل دوم روز خود در مازندران را با حرکت در بین مردم آمل آغاز می‌کند، گفت: این مشعل نمادین از ساعت 8:15 دقیقه امروز از اداره ورزش و جوانان آمل به سمت میدان 17 شهریور توسط ورزشکاران حمل می‌شود و با برگزاری همایشی به مناسبت المپیک، ورزش و سلامتی در مرکز این شهرستان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی همراه است به سمت مسجد امام رضا(ع) حرکت خود را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: این مشعل دیروز در غربی‌ترین شهرهای استان حرکت داشته و با مردم چالوس، نوشهر و رویان همراه بود و عصر دیروز نیز به شهرستان‌های نور و محمودآباد رسید

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه پس از آمل شهرهای بابل و قائمشهر دیگر میزبانان این مشعل هستند تا حرکت‌اش به مرکز مازندران برسد، گفت:پرچم 30 متری جمهوری اسلامی نیز در شهرها توسط ورزشکاران به حرکت در می‌آید./ب

برچسب ها: میزبان ، مشعل ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.