سرمربی تیم ملی تکواندو برای رقابت های انتخابی المپیک قرار است به زودی معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالیکه گفته می شد عصر امروز هادی ساعی همراه با مسئولان فدراسیون تکواندو جلسه ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی در فدراسیون داشته، یک منبع آگاه در فدراسیون از حضور ساعی در گرگان برای ادامه فیلمبرداری در یک پروژه سینمایی خبر داده است.

هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران که به تازگی در یک فیلم سینمایی به کارگردانی حسین قاسمی جامی مقابل امین حیایی بازیگر مطرح سینما به ایفای نقش می پردازد، در گرگان به سر می برد و قرار است از فردا نیز به مدت 2 هفته راهی بندرانزلی شده تا ادامه فیلم برداری در این شهر انجام شود.

گفته می شود هادی ساعی از سرمایه گذاران این پروژه سینمایی نیز محسوب می شود.
همچنین براساس شنیده هادی ساعی قرار است پس از برگزاری جلسه ای در صورت حضور نیافتن پولادگر در این دوره از انتخابات ریاست فدراسیون، در این مجمع نامزد شود.

همچنین غلامحسن ذوالقدری دبیر فدراسیون تکواندو نیز عصر امروز در جلسه شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان برای برنامه های آتی تیم های ملی حضور داشته است، بنابراین به نظر نمی رسد جلسه ای برای انتخاب سرمربی در فدراسیون برگزار شده باشد.

لازم به ذکر است: از سوی دیگر قرار است اردوی تیم ملی تکواندو نیز برای حضور در مسابقات "گرند پریکس" منچستر که حکم مرحله اول رقابت های انتخابی المپیک ریو را دارد، از روز سه شنبه هفتم آبان در مرکز جهانی تهران برپا شود.

در اردوهای قبلی تیم ملی تکواندو مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی که قراردادش با فدراسیون تکواندو تا پایان المپیک هنرهای رزمی جهان بود، از تکواندوکارانی که از سوی فدراسیون جهانی در رنکینگ حضور داشته اند برای مسابقات منچستر دعوت به عمل آورده است.

گفتنی است؛ با توجه به اینکه مسابقات انتخابی المپیک اواسط  آذر برگزار می شود، فدراسیون تکواندو به زودی کادر فنی تیم ملی را معرفی خواهد کرد.
برچسب ها: ساعی ، تکواندو ، کمیته ، شایعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار