سرمربی صبای قم گفت: در دیدار هفته پنجم و پایانی دور رفت لیگ دسته اول فوتبال امید کشور اسیر زمین لغزنده شهر نوشهر شدیم و نتوانستیم تاکتیک‌های خود را خوب اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسین گنجیان اظهار داشت: قصد این‌که باخت در هفته پایانی از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در مقابل تیم شهرداری نوژن نوشهر توجیه کنم را ندارم اما به واقع اگر شرایط زمین بهتر بود این بازی را نمی‌باختیم.

وی ادامه داد: شیوه بازی ما به شکلی است که بازی تاکتیکی بر روی زمین انجام می‌دهد و در سه دیدار قبلی با توجه به این‌که 2 بار در خانه و یک بار بیرون از خانه در زمین صاف و هموار بازی کردیم توانستیم در هر سه بازی به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم اظهار داشت: ما در این دیدار بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بازیکنان ما به تمام آنچه که کادر فنی از آن‌ها خواسته بود عمل کردند اما در روزی که یک ضربه ایستگاهی منجر به باز کردن دروازه ما شد نتوانستیم به گل برسیم.

وی تاکید کرد: تاکتیک مورد نظر تیم شهرداری نوژن نوشهر تنها انجام بازی مستقیم بود اما ما هم در این دیدار سه چهار موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست دادیم و از نظر کادر فنی، تلاش بازیکنان تیم امید صبای قم در این دیدار ستودنی و قابل تقدیر بود.

گنجیان در ادامه به بازی‌های آینده تیمش در گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید در آغاز دور برگشت بازی‌های این فصل در 2 بازی متوالی بیرون از خانه به میدان برویم.

وی با بیان این‌که تیمش به واسطه کسب سه پیروزی و البته یک باخت هم‌اکنون در صدر جدول رده‌بندی گروه سوم لیگ دسته اول فوتبال امید جای دارد، عنوان کرد: نخستین بازی ما در دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید کشور با تیم فوتبال امید ابومسلم مشهد خواهد بود که در ورزشگاه تختی مشهد در روز جمعه همین هفته یعنی دهم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این‌که تدابیر لازم را برای کسب سه امتیاز از این بازی حساس خارج از خانه اندیشیده است، یادآور شد: دیدار بعدی ما نیز روز جمعه هفدهم آبان‌ماه در ورزشگاه ساری در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر خواهد بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.