دکترعلی ربیعی، وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی‌، دکتر انوشیروان محسنی بندپی را به عنوان مدیرعامل سازمان بیمه سلامت منصوب کرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ در بخشی از این حکم آمده است :‌باتوجه به دانش و تخصص ‌،تعهد وتجارب ارزشمند جنابعالی وبنا به پیشنهاد هیات امنای صندوق تامین اجتماعی و به استناد قانون اصلاح ماده (113) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت صندوق تامین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی و بیمه های درمانی مصوب 5/12/1388 مجلس شورای اسلامی،‌به موجب این حکم به عنوان " مدیرعامل سازمان بیمه سلامت "‌منصوب می شوید.

درادامه این حکم عنوان شده است:‌ جنابعالی مستحضرید که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر حقوق مردم و به تبع آن برتامین اجتماعی تاکید دارد. بیمه سلامت سازوکاری مهم درراه تحقق حقوق مردم و تامین عدالت اجتماعی است.بالاخص درزمانی که هزینه درمان فشار زیادی را برمردم وارد می سازد ،‌انتظارمی رود تمام تلاش خود را برای کارآمد کردن نظام بیمه سلامت و کاستن از درد و رنج های مردم و بالاخص اقشارآسیب پذیرجامعه به کاربندید .

گفتنی است دکتر بندپی مسئولیت هایی از جمله: نماینده دوره های ششم ،‌هفتم و هشتم از حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان در دوره ششم، رئیس کمیته رفاه وتامین اجتماعی کمیسیون بهداشت و درمان در دوره ششم، نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و ناظر مجلس در ساخت و ساز بیمارستانهای کشور در دوره ششم مجلس را در کارنامه فعالیت های خود داشته است. /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قمی اویلی
۱۴:۴۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
دکتر محسنی انسانی شایسته وتوانمند ومتفکر در عین حال بسیار فعال میباشند قدر ایشان را باید دانست وشایستگی تصدی پست های عالی تر را دارند.
Germany
تیتان
۱۶:۴۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۲
دکتر محسنی انسانی بسیار فعال و مبتکر و توانمند هستند
Germany
طاهریان
۱۴:۰۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۲
با سلام.مهم نیست چه کسی و چه گروهی آقای دکتر محسنی را جهت تصدی پست مدیر عاملی پیشنهاد داده!! مهم این است که ایشان شایستگی پستهای بالاتر از این را دارند. این تشکیلات باید افتخار کند که از دانش و تفکر این عزیز به نفع مردم استفاده میکند.قدر ایشان را بدانید و اجازه دهید با خیال آسوده مشکلات مردم را مرتفع کند.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۷:۱۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۲
سلام
لازمبه تذکر است هیات امنای صندوق تامین اجتماعی نمی تواند کسی را جهت تصدی پست مدیرعاملی سازمان بیمه سلامت پیشنهاد کند.
سازمان بیمه سلامت و صندوق تامین اجتماعی از جدا هستند.
آخرین اخبار