نيروهاي ارتش سوريه با استقرار در جبل اربعين از حملات افراد مسلح تروريست به شهر اريحا جلوگيري مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ نيروهاي ارتش سوريه مستقر در ارتفاعات جبل اربعين مشرف به شهر اريحا در مقابل گروه هاي تروريستي که مي کوشند به اين شهر و اهالي آن تعرض کنند، مقاومت مي کنند. 

در گزارشي در اين باره آمده است: مردم شهر اريحا در امنيت زندگي مي کنند. اهالي اين شهر رنج هاي زيادي از دست گروه هاي تروريستي متحمل شدند تا اين که نيروهاي ارتش سوريه آنها را از چنگال تروريست ها نجات دادند. 

نيروهاي ارتش با استقرار در ارتفاعات جبل اربعين از حملات تروريست ها به اريحا جلوگيري مي کنند.  نيروهاي ارتش سوريه مستقر در جبل اربعين با تاکيد بر آمادگي کامل خود براي دفاع از شهر اريحا در مقابل تروريست ها تاکيد کردند از هيچ کس جز خداوند نمي ترسيم. 

يک از نيروهاي ارتش خطاب به گروه هاي مسلح تروريست گفت: هر دستي که به سمت ادلب يا حومه آن يا به طور کلي سوريه دراز شود قطع خواهد شد همانگونه که قبلا نيز هر دستي به سمت آنها دراز شده، قطع شده است. نيروهاي ارتش براي مقابله با تروريست ها در هر جايي که باشند آمادگي دارند.  نيروهاي ارتش قدرت خود را ناشي از ايمان به خداوند دانستند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار