برنامه "کلیدهای آسمانی" کاری از گروه تفسیر شبکه رادیویی قرآن است که روزهای فرد با محوریت بیان موضوعی آیات قرآن کریم تقدیم شنوندگان می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن, در برنامه "کلیدهای آسمانی"  بیان موضوعی قرآن کریم براساس واژگان کلیدی آیات الهی  مورد توجه قرارگرفته است که درگفتگویی  کارشناسی مطرح می شود.

سمیرا قنبری  و علیرضا فتحی پور به عنوان کارشناس مجری و مصطفی عباسی مقدم  و حجت الاسلام محمدپویا به عنوان کارشناسان برنامه "کلیدهای آسمانی"  به طرح منظم آیات مرتبط با موضوع هربرنامه می پردازند و در نهایت دیدگاه جامع قرآن در هر موضوع را تبیین می کنند.

زمینه سازی برای تدبر در قرآن و آشناشدن شنوندگان  با واژه های کلیدی قرآن کریم به تفکیک موضوع   و انس بیشتر اهل قرآن  در عرصه فهم و تدبر درکنار قرائت و تلاوت از اهداف مهم این برنامه است.

کارشناسان برنامه "کلیدهای آسمانی" تلاش می کنند تا شنوندگان رهیافت صحیحی از موضوعات قرآنسی و دریافت ویژه ای از آیات موضوعی داشته باشند.

برنامه "کلیدهای آسمانی" به همت گروه تفسیر به سردبیری و تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید  روزهای فرد ساعت 12:35 برروی موج  اف ام ردیف 100مگاهرتز از رادیو قرآن پخش می شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار