مسئول برگزاری رقابت های اتومبیلرانی رشته اسلالوم، رودهن را استعدادی برای تبدیل به قطب اتومبیلرانی استان تهران و در دورنمایی دست یافتنی کشور خواند.

علی اکبر مقیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: رودهن شهری نزدیک به پایتخت و دارای اراضی مناسب برای توسعه ورزشی همچون اتومبیلرانی در رشته های مختلف آن است.

وی ادامه داد: البته شاید زمین شرط لازم باشد اما بدون تردید شرط کافی نیست؛ در حال حاضر اراضی مشابه رودهن در بسیاری از نقاط استان تهران و کشور یافت می شود، اما وجه تمایز رودهن با سایر نواحی، وجود مردمانی ورزش دوست با منشی پهلوانی و مدیریت مسئولانی کارکشته و عاشق ورزش است.

مقیمی اضافه کرد: رودهن به لحاظ زمین و فرهنگ مردمان آن منطقه ای ایده آل برای توسعه ورزش قهرمانی در رشته های مختلف اتومبیلرانی است و با کمی توجه بیشتر می توان این خطه را به قطب اتومبیلرانی استان تهران تبدیل کرد.

مسئول برگزاری رقابت های اتومبیلرانی رشته اسلالوم رودهن و یکی از قهرمانان کشوری این رشته افزود: اسلالوم سرعت، رشته ای از ورزش مهیج اتومبیلرانی است که ورزشکاران در محوطه ای شامل موانعی از قبل طراحی شده، مسیر مشخصی را می پیمایند تا نفرات برتر با کمترین زمان و همچنین کمترین تخلف ثبت شده، معرفی شوند.

وی ادامه داد: مسابقات امروز رودهن با حضور 40 شرکت کننده در سه کلاس مردان، زنان و حرفه ای ها برگزار شد؛ خوشبختانه در این تورنمنت، قهرمانان شاخص رشته اسلالوم شرکت داشته و به ارتقای سطح مسابقات کمک کردند.

مقیمی، اقدام مدیریت شهری رودهن شامل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر را حرکت در راستای تخلیه هیجانات جوانی اما در مسیری صحیح خواند و افزود: جوانی، دوره بسیار حساسی است که علاقه به تجربه هیجانات مختلف می تواند خدای نکرده موجبات انحراف آنها از مسیر درست زندگی و یا اسباب وقوع خطراتی شاید جبران ناپذیر را به همراه داشته باشد.

مسئول برگزاری رقابت های اتومبیلرانی رشته اسلالوم رودهن و یکی از قهرمانان کشوری این رشته تصریح کرد: در این بین، یکی از علاقه مندی های بی حد و حصر جوانان پرداختن به رشته های مختلف اتومبیلرانی است، حال اگر محیطی همانند آنچه امروز در رودهن و از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر فراهم آمده، برای جوانان ایجاد شود، می توان آن هیجانات را در راهی صحیح مدیریت کرد.

وی ادامه داد: امروز نه تنها هیچ جوان علاقه مند به اتومبیلرانی و یا در عرف گویش جامعه "عشق ماشینی" مورد نقد و نکوهش مردم قرار نگرفت، بلکه پیر و جوان و مرد و زن برای موفقیت آنها دست زدند و هورا کشیدند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.