دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: تیم فوتبال فولاد یزد از رقابتهای جام حذفی انصراف داده است و بازی اين تيم مقابل فولاد خوزستان لغو شد.

علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با انصراف تیم فوتبال فولاد یزد، تیم فوتبال فولاد خوزستان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافت.

دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال در ادامه اظهار داشت: بر این اساس ما انصراف فولاد یزد را به کمیته انضباطی گزارش می دهیم تا این کمیته تصمیمات لازم را در خصوص این تیم اتخاذ کند.

وي بیان کرد: هر تیمی دلایلی برای انصراف از جام حذفی دارد حق این تیمها در کمیته انضباطی محفوظ است. همچنین کمیته انضباطی بر اساس مدارک و مستندات تیمهای انصراف دهنده حکم صادر می کند.

کاظمي درباره حکم صادر شده برای تیمهای انصراف دهنده همچون فجر شهید سپاسی بیان داشت: ما پرونده تیمهای انصراف دهنده را به کمیته ارجاع دادیم و این کمیته هنوز رأی صادر نکرده است.

وی تصریح کرد: به نام درخواست کتبی مسئولان فولاد بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی لغوشد.

دبير سازمان ليگ برتر فوتبال کشورمان درباره تخلف کریم باقری، مربی پرسپولیس در ایستادن در کنار زمین بدون داشتن مدرک A مربیگری گفت: براساس بخشنامه فدراسیون فوتبال فقط سرمربیان باید مدرک درجه A داشته باشند و دیگر مربیان با مدرک B و C هم می توانند در کنار زمین حضور داشته باشند.

کاظمي خاطرنشان کرد: براین اساس کریم باقری با مدرک C مربیگری اجازه حضور در کنار زمین را دارد و این مربی تخلفی مرتکب نشده است.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار