لیگ شمشیر بازی کشور با تمام فراز و نشیب هایش با حضور 10 تیم بانوان و آقایان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیگ شمشیر بازی 92 با حضور 10 تیم از استان های مختلف کشور از 4 آبان برگزار شده است و قرار است تا آذرماه ادامه داشته باشد لیگی که با توجه به بودجه کم فدراسیون شمشیر بازی و با پیگیری های باقرزاده، (رئیس فدراسیون شمشیر بازی) برگزار شد تا شمشیربازان مستعد بتوانند جواز کسب راهیابی به تیم ملی را به دست آورند.

در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور تیمهایی از استان های آذربایجان غربی، خوزستان، خراسان شمالی، طراوت گیلان، گلستان، بانک رسالت کرمان، سارینا کیش، زنجان، دانشگاه آزاد اسلامی و پرسپولیس جزو تیم هایی هستند که برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کردند.

در بخش لیگ بانوان نیز شمشیربازان از 10 تیم آذربایجان غربی، طراوت گیلان، کرمان، سمنان، همدان، البرز، رسانه برتر اصفهان، دانشگاه آزاد و یک تیم تهرانی اعلام آمادگی کردند تا لیگ با حضور گسترده تری از شمشیربازان برگزار شود .

به گفته رئیس کمیته برگزاری مسابقات این لیگ از 4 و 5 آبان در بخش انفرادی و تیمی سابر آغاز به کار خواهد کرد و در ادامه این رقابت ها از 7 و 8 آبان رقابت های شمشیر بازی در اسلحه اپه بانوان پیگیری می شود، 10 و 11 آبان نیز در اسلحه فلوره ، مردان 16 و 17 اسلحه سابر مردان و در پایان در روزهای 19 و 20 آبان ، شمشیر بازان کشورمان در اسلحه اپه به رقابت یکدیگر می پردازند.

گفتنی است دراین دوره از مسابقات 56 شمشیر باز در 8 جدول برابر حریفان خود صف آرایی خواهند کرد. تاکنون 4 استان از شهرهای آذربایجان غربی ، تهران ، یزد و توابع استان تهران توانستند به مرحله ی فینال این رقابت ها دست یابند.

پايان متن/مح
برچسب ها: لیگ ، شمشیربازی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار