مجری نمایشگاه عطر سیب گفت:مواد غذایی نمایشگاه عطر سیب، در راستای حمایت از هیات های مذهبی ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت عمده فروشی بازار عرضه می‌شود.

فرامرز امین پور، در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از تلاش برگزارکنندگان این نمایشگاه برای فراهم کردن امکان خرید محصولات با کیفیت اما ارزان خبر داد و افزود: برای رفاه حال خریداران و هیات های مذهبی تمهیداتی اندیشیده شده تا آنها بتوانند محصولات غذایی و دیگر محصولات ارائه شده در غرفه‌های نمایشگاهی را ارزان تر از بازار و البته ارزان تر از قیمت عمده فروشی بخرند.
وي از مساجد و هیات‌های مذهبی تهران دعوت کرد از یازدهمین نمایشگاه عطر سیب دیدن کنند و در ادامه گفت: خرید از این نمایشگاه حتما برای هیات های مذهبی مقرون به صرفه خواهد بود چون قیمت‌ها دست کم بین ۱۰ تا ۲۰ درصد پایین تر از قیمت عمده فروشی بازار تعیین شده است.
امین پور با تاکید بر اینکه کیفیت را فدای ارزان فروشی نکرده‌ایم،افزود: مردم با اطمینان نسبت به خرید اقلام مصرفی از نمایشگاه اقدام کنند.از هر صنفی بهترین‌ها و خوشنام‌ترین‌ها در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند و کیفیت محصولات نمایشگاهی به ویژه در بخش مواد غذایی که به هرحال با موضوع سلامت مردم در ارتباط است به طور مستمر از سوی کارشناسان و ناظرانی که در سال‌ها حضور دارند، بررسی و کنترل می‌شود.
به گفته این مقام مسئول، در گزینش اصنافی که در این نمایشگاه شرکت داشتند و همچنین بررسی کیفیت مواد غذایی از کارشناسان شرکت فروشگاه‌های شهروند هم کمک گرفته شده است.
معاون اجرایی موسسه هاتف شهرگفت :قبل از برپایی نمایشگاه کمیته‌ای با عنوان کمیته گزینش با شناسایی وضعیت موجود محصولات در بازار و همچنین رصد دقیق قیمت‌ها ضوابط و شاخص‌هایی برای حضور اصناف در نمایشگاه عطر سیب آماده کردند.
وي افزود: پس از مشخص شدن قیمت‌ها به اصناف اعلام کردیم آنچه در نمایشگاه عرضه می شود باید کمتر از قیمت عمده فروشی بازار باشد و گفتیم اصنافی که می‌توانند این شرط را بپذیرند در نمایشگاه شرکت کنند.
یازدهمین نمایشگاه عطر سیب از چهارم آبان در بوستان ولایت آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه مجموعه متنوعی از اقلام مورد نیاز هیات ها و مساجد تهران برای برگزاری مراسم سوگواری ماه محرم و صفر از جمله مواد غذایی، تجهیزات صوتی و تصویری و تبلیغاتی و ظروف آشپزخانه‌ای در سوله‌های نمایشگاهی که همگی به صورت خیمه طراحی شده اند عرضه می‌شود. این نمایشگاه تا ۱۳ آبان در بوستان ولایت به کار خود ادامه خواهد داد. /ل

برچسب ها: عرضه ، نمایشگاه ، قیمت ، عطر ، سیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار