سريال تلويزيوني "بشارت منجي"، بينندگان اردوزبان را به تماشاي شبكه سحر نشاند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، "بشارت منجي" به سرپرستي اميرعلي زينلي و مديريت دوبلاژ عبد الرحمان در 17 قسمت 40 دقيقه‌اي در دهلي نو به زبان اردو دوبله شده است.
 
عنايت نقوي ترجمه متون اين سريال و اميرعلي زينلي ويراستاري و بازبيني آن را بر عهده داشته‌اند.
 
ونود گپتا صدابرداري دوبله "بشارت منجي" را انجام داده و جمعي از صداپيشگان هندي به گويندگي در آن پرداخته اند كه از آن جمله گاراو مروه (عيسي مسيح)، موهين شمسي (يهودا)، سليم خان (پروكراتور)، انور اج (لنتوس)، صابر حسين (بارنابا)، آشواني واليا (آندرائوس)، سعديه رحمان (مريم مقدس)، سليم زيدي (باراباس)، روشن فاروق (يوتي)، عادل شيخ (آدريان) و كفيل اختر (تيانا) را مي‌توان نام برد.
 
سريال تلويزيوني "بشارت منجي" به گارگرداني نادر طالب زاده و با نقش آفريني بازيگراني همچون احمد نجفي، فتحعلي اويسي، احمد سليمان نيا، مرتضي ضرابي، اكبر سنگي، زنده ياد رضا سعيدي، ولي اله مومني، محمدعلي ساربان، افشين زارعي و سيروس اسنقي محصول سال 1387 شبكه اول سيما است.
 
اين مجموعه، زندگي حضرت عيسي مسيح (ع) را به روايت انجيل برنابا به تصوير كشيده است. در روزگاري كه كاهنان، رومي ها و حكومت فاسد هيرودس، زمام امور يهوديه (فلسطين) را در دست داشتند، پيامبري با نشانه توحيد و عرفان ظهور كرد. وي در برابر زور و فساد هيرودس و رومي ها مقاومت كرد، اما تزوير كاهنان موثر افتاد و او به خواست خداي خود لبيك گفت و عروج كرد.
 
پخش سريال "بشارت منجي" از دوشنبه 6 آبان ماه آغاز شده و هر روز ساعت 15:45 به وقت تهران از سيماي اردوي شبكه سحر پخش مي‌شود.

انتهاي پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار