عضو تیم کاراته جوانان ایران اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا، گفت: می خواهم ناکامی مسابقات گذشته را با کسب مدال طلا در اسپانیا جبران کنم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران،  "دانیال زحمتکش" متولد هشتم آبان ماه سال 1375 در شهرستان صومعه سرای گیلان است. او کاراته را از سال 1383 و زیر نظر داریوش صمدی و احمد رضا پورنعمتی در باشگاه شهدا آغاز کرده است.
 
زحمتکش که برای دومین بار به عنوان ملی پوش تیم ایران راهی مسابقات مهم رسمی می شود، در این باره گفت: سال 2011 در مسابقات آسیایی چین در رده سنی نوجوانان عضو تیم ایران بودم که متاسفانه موفق به کسب مدال نشدم .  
 
وی افزود: با تلاشی که در این چند ماه داشتم و تمرینات سختی که انجام دادم تجربه خوبی کسب کردم به دنبال خوشرنگ ترین مدال در پیکارهای جهانی هستم.
 
زحمتکش درمورد حریفانش در مسابقات جهانی گفت: شناختی از حریفانم ندارم. نقاط ضعفم را با کمک مربیان برطرف کرده ام و برایم فرقی ندارد که چه کومیته کای رقابت کنم.
 
عضو تیم کاراته جوانان ایران ادامه داد: همه کاراته کاهای تیم جوانان برای رسیدن به بهترین نتایج، همدل و هم قسم شده اند و با خود باوری و اعتماد به نفس بالا به فکر کسب مدال طلا هستند.  
 
زحمتکش در مورد کاراته گیلان خاطرنشان كرد: استان گیلان همواره در تیم ملی نماینده داشته است و این روند در آینده هم ادامه خواهد داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
افتخار شهرستان صومعه سرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
بسیار عالی
آخرین اخبار