مدیر اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقۀ 4 از شروع دور جدید ثبت نام طرح های شهروند الکترونیک و جشنواره مشکات 2 در مدارس سطح منطقه خبر داد.

حمید رضا میر ابوطالبی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: طرح شهروند الکترونیک با هدف یکسان سازی آموزش، در چهار بخش آموزش شهروندی ، زبان خارجه، فناوری و ICDL در سطح شهر تهران در حال برگزاری است، این طرح که به صورت مجازی برگزار خواهد شد،  شهروندان جهت ثبت نام غیر حضوری می توانند کد ملی خود را به شمارۀ 300070 ارسال کنند.

مدیر ادارۀ  آموزش شهروندی منطقه 4 با اشاره به جشنوارۀ مشکات 2 ادامه داد: جشنواره مشکات 2 از مهر ماه سال جاری در بخش مشکات دانش آموزی آغاز شده است و تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت و منطقه 4 مفتخر است که با عنوان منطقه معین در محور اتوبوسرانی دبیر خانه تخصصی فعالیت دارد.

میر ابوطالبی تصریح کرد: به منظور اطلاع رسانی بیشتر به دانش آموزان در خصوص چگونگی برگزاری جشنواره مشکات 2 و شهروند الکترونیک، مسئولین خانه های علم و زندگی با مراجعه به مدارس اهداف و نحوۀ شرکت در این دو طرح مهم را برای دانش آموزان توضیح می دهند.
و ی خاطر نشان کرد: شهروندان منطقه 4 تا پایان آذر ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیر خانه های جشنواره مشکات واقع در سراهای محلات تحویل دهند./ف
برچسب ها: منطقه ، مشکات ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار