استاد حوزه علمیه قم با اشاره به شهادت جمعی از مرزداران نیروی انتظامی سراوان گفت: شهادت مرزداران افتخاری برای نظامیان است و نشان می‌دهد که نظامیان ما اهل عمل هستند.

به گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران فرماندهی انتظامی قم با اشاره به این‌که موعظه مخصوص قشر خاصی نیست، اظهار داشت: خداوند همه ما را موعظه می‌کند که در زندگی خود رفتاری آگاهانه داشته باشیم و بدانیم که چه کارهایی باید انجام دهیم.

وی با اشاره به آیه‌هایی از سوره نساء گفت: خداوند با زبان تهدید صحبت می‌کند و می‌فرماید هرکجا که لازم باشد ما گروهی را از بین می‌بریم و گروهی دیگر را جایگزین آن‌ها می‌کنیم.

استاد حوزه علمیه قم افزود: ما این تذکرات را به نظامیان رژیم قبلی نیز می‌دادیم و این جملات برای بعضی از آن‌ها سنگین بود.

وی با بیان این‌که کسانی که قلبشان پاک بود این جملات را می‌پذیرفتند، تصریح کرد: اکنون شاهدیم که این اتفاق رخ داده و جای آن‌ها عوض شده است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به این‌که من و شما هم دارای این شرایط هستیم، عنوان کرد: اگر ما خوب عمل کردیم و خادم مردم بودیم خداوند ما را نگه می‌دارد و اگر بخواهیم از فرمان خدا تخطی کنیم خداوند جای ما را نیز عوض می‌کند.

وی با اشاره به شهادت جمعی از مرزداران نیروی انتظامی سراوان گفت: شهادت مرزداران افتخاری برای نظامیان است و نشان می‌دهد که نظامیان ما فقط حرف نمی‌زنند و برای امنیت کشور خود حاضرند، جانفشانی کنند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که شما باید قدر این نعمت را بدانید، عنوان کرد: باید قدردان خدا باشیم و برای حفظ امنیت کشور تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی با اشاره به این‌که بهترین جلوه‌گاه امر به معروف و نهی از منکر روز عاشورا است، گفت: امام حسین (ع) به این علت که به حق عمل نمی‌شد دست به قیام زد و در این راه شهید شد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی افزود: بعد از واقعه کربلا شاهدیم که نتیجه چه بوده است و اکنون حتی غیر مسلمانانی مانند گاندی حرکت امام حسین (ع) را مثال می‌زنند.

وی با اشاره به این‌که اجر و مزد شما را خدا باید بدهد، تصریح کرد: شما باید سعی کنید که خدمت کردن باعث افتخار شما باشد و منتی را بر ملت و دولت نگذارید./س

برچسب ها: قم ، شهادت ، مرز ، داران ، افتخار ، نظامیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.