قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص درخواست برگشت کسر یک امتیاز از سرخ پوشان گفت: ما در حال رایزنی و همفکری با مسئولان فدراسیون فوتبال هستیم تا یک امتیاز برگردد.

بهروز منتقمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما با مسئولان فدراسیون فوتبال رایزنی و همفکری کردیم تا امتیاز از دست رفته این تیم برگردد البته ما نیازمند کمک کمیته استیناف و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم تا موضوع کسر امتیاز حل شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: امیدواریم یک امتیاز بازی به تیم برگردد تا هواداران از نگرانی بیرون بیایند و پرسپولیس با قوت بیشتری به کارش ادامه دهد.

وی در خصوص گفته های دادرس گفت: من وی را در مجمع دیدم و عرض ادب کردم و همان جا صحبتی هم در خصوص کسر امتیاز انجام دادم.

منتقمی ادامه داد: اگر مشکل مالی پرسپولیس برطرف شود به درخواست مالی باشگاه میلان جواب مثبت می دهیم و زمان بازی با ستاره های میلان مشخص خواهد شد. قرار است بعد از پایان فصل میلانی ها به تهران بیایند اما زمان بازی با روبین کازان روسیه هنوز مشخص نشده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس اذعان داشت: طی یک مذاکره تلفنی با آذری قرار شد پس از پایان بازی لیگ، اسامی بازیکنان انتقالی اعلام شود .رویانیان هم مذاکراتی با مدیر عامل ذوب آهن انجام داده است.

وی در خصوص دلخوری رویانیان از صحبت های برخی از افراد و بیرون آمدنش از مجمع اظهار داشت: قرار بر این بود من به جای رویانیان در مجمع حضور پیدا کنم اما بنا بر مذاکراتی که تاج و کفاشیان با رویانیان داشتند وی در جلسه حضور یافت اما پس از آن برای شرکت در جلسۀ هیئت امنای دانشگاه پرسپولیس مجبور شد جلسه را ترک کند.
اما یک سری بحث هایی هم در خصوص صورتحساب مالی و گزارش عملکرد به وجود آمد، مسائلی مثل واگذاری ساختمان باشگاه پرسپولیس مطرح شد که قرار است رأی مجمع در این مورد صادر شود. اما مجمع تشخیص داد فعلاً اظهار نظری در این خصوص نداشته باشد.

منتقمي تصریح کرد: در ادامه جلسه برخی از نمایندگان استان ها که در مجمع حضور داشتند، به دلیل اینکه در بطن قضیه نبودند برای روشن شدن ابهامات، سوالاتي از رویانیان پرسیدند که وی به سوالاتشان پاسخ داد.
اما رویانیان از این ناراحت شد که پرسپولیس یک تیم پرطرفدار است اما حتی نمی تواند یک ساختمان مجزا برای خود داشته باشد.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس ادامه داد: در جلسه ی دیروز اعتراضاتی به رویانیان شد که وی هم از این بابت دلخور شد و نظرش این بود که باید به پرسپولیس کمک شود تا درآمد زایی این تیم افزایش پیدا کند.

وي بيان داشت: انصافاً رویانیان تلاش های زیادی برای پرسپولیس انجام داده که باید اعضای هیئت مدیره هم از وی پشتیبانی کنند به همین جهت اعضای هیئت مدیره هم استعفای وی را نپذیرفتند و کماکان می خواهند رویانیان به فعالیتش ادامه دهد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: سختگیری های زیادی برای تیم پرسپولیس به وجود‌‌ آمد اکنون که زمان حساس بازی ها است و امتیاز بازی ها، صدرنشین را مشخص می کند باید از پرسپولیس حمایت کنیم.

منتقمی خاطر نشان کرد: جمشیدی و اکبری مذاکراتی انجام دادند اما به دلیل عدم حضور تمام اعضای هیئت مدیره جلسه امروز لغو شد.

پايان متن/مح
برچسب ها: مدیر عامل ، سازمان ، میلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار