امام جمعه موقت رودهن گفت: روز مباهله روز حقانیت اسلام است رسول گرامی اسلام همانند سایر پیامبران الهی از علم و دانش الهی و آشنا با اسرارغیب بودند ایشان در مسیر راهنمایی مردم و هدایت آنها به سراط مستقیم سختی های زیادی را متحمل شدند .

حجت الاسلام والمسلمین مجید عبدالهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:روز مباهله روز حقانیت اسلام است رسول گرامی اسلام همانند سایر پیامبران الهی از علم و دانش الهی و آشنا با اسرارغیب بودند ایشان در مسیر راهنمایی مردم و هدایت آنها به سراط مستقیم سختی های زیادی را متحمل شدند .

وی با اشاره به این موضوع که پیامبر گرامی اسلام (ص) رستاخیز توصیه هایی مطابق با آیات قران مجید را به مردم در رابطه با اهمیت آخرت داشتند تصریح کرد :پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در ابعاد مختلف معنویت به ویژه آخرت و روز رستاخیز توصیه هایی مطابق با آیات قران مجید را به مردم ارائه کرده اند.

امام جمعه موقت رودهن در ادامه این مطلب اضافه کرد :باید دانست که دنیا فرصتی برای ساختن آخرت است و در این راستا ایمان به خداوند متعال تنها راه نجات انسان از سختی های عالم برزخ است .

حجت الاسلام والمسلمین مجید عبدالهی در خاتمه اظهار داشت :ثبات قدم در راه خدا و ایمان به حضرت حق دریچه نجات انسان از مراحل مختلف عالم برزج به ویژه عالم قبر برای حرکت انسان به سمت بهشت و دوری از جهنم است./س


برچسب ها: مباهله ، اسلام ، پیامبر ، آخرت ، ایمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.